Jelle Geplaatst: 15 september 2008 Delen Geplaatst: 15 september 2008 was vorige week in Turijn en daar hing het vol met affiches van Lambretta: een blonde bimbo naast een mottige plastieke scooter...maar ben vergeten er een foto van te nemen. Na even googlen gevonden: ter info, den bimbo heet "Valeria Marini" Hier een foto van de Pato, zo heet de nieuwe Lambretta: Gaat er nu nog een nieuwe 4 takt automatic Lambretta komen?Der is al vijf jaar spraken van, ik heb zelfs ooit eens gelezen dat Piaggio wel geinteresseerd was om het te gaan produceren maar de laatste tijd hoor je er precies weer niets meer van. Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 15 september 2008 Delen Geplaatst: 15 september 2008 Degene die ik in de boekskes had gezien heeft de carosserie van een GP200. Link naar reactie
nero Geplaatst: 15 september 2008 Delen Geplaatst: 15 september 2008 Degene die ik gezien heb in de boekskes had meer de carosserie van die blonde... Groetjesn (n)ero. Ps: op de geuzentoer staat het vol van die blonde... Link naar reactie
stanman Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Die bimbo mag ook wel eens tegen mijn vespa komen leunen Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Degene die ik gezien heb in de boekskes had meer de carosserie van die blonde... Groetjesn (n)ero. Uitzicht is niet alles eh...pas maar op of ge zit in de curry te roeien. Neeje die foto is heel veel geretoucheerd. Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 i'll take the blond chick in leather suit in the back of the ferrari... oeps there's the engine... damn such an awesome report... especially when the Lammy boost the ferrari after 200m or so... a-w-e-s-o-m-e Link naar reactie
stanman Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 ZIET ZIET ge hoord teddy in geen maanden, post even een foto met wat vlees en t'is van dat Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2008 The lambretta should be left in its grave like the corpse it is. fitting a new frame with a piaggio engine is an even worse crime that putting lambretta stickers on a Kymco. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 that' a fact!! maar ik zie deze wel liever dan de nieuwe Vespa's eerlijk gezegd... Link naar reactie
Derrick Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 DAT WIJF MAG ER NOCHTANS OOK WEZEN. sorry voor de CAPS. Link naar reactie
nero Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 DAT WIJF MAG ER NOCHTANS OOK WEZEN.sorry voor de CAPS. Dat "wijf" is wel een vrouw! Hou er rekening mee dat er ook vrouwen op dit forum komen. Groetjes, nero. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 ale,ge maakt u ni populair bij ons,en hopelijk nu ook niet meer bij de vrouwen... en denk eraan... Link naar reactie
Ar Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Ik vind die 250 GPs absoluut NIET fout... Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 35pk moet wel te overtreffen zijn met een Vespa, zeker nu met die nieuwe DSE Pro uitlaat. Ben van PEP parts heeft onlangs een Malossi 221 motor met zo'n DSE en TMX 35 maar zonder membraan gebouwd. Dat gaf 35 pk op de testbank. Wat moet dat niet geven met membraan, zeker 5pk meer. Maar voor Lambretta zijn er nu ook een paar nieuwe kits uit zeker? Zoals John zegt, pk's zijn enkel een maatstaf voor het maximum vermogen (en dus de topsnelheid) die haalbaar is (bijvoorbeeld: met 35pk kan je met een scooter van 109kg met een chauffeur van 90kg maximum ___km/u rijden). Het aanwezige koppel bepaald hoe hard de scooter optrekt, en de vorm van de vermogenscurve bepaald hoe berijdbaar de scooter is. Snel Oprtekken of dragracen heeft met verschillende factoren te maken. 1 gearing 2 SPREIDING van koppel en PK's niet de hoeveelheid. 3 gewicht en de verdeling ervan om wheelies tegen te gaan en te zorgen dat de achterband max tractie krijgt. Een hoger gewicht is (soms) beter, op circuit moet je zo licht mogelijk zijn niet aan de dragstrip. Wheelie bars kunnen helpen. 4 De piloot. De volgorde is niet bindend. Bij dragracen is Topsnelheid van geen of zeer weinig belang, de gearing mag dus kort zijn maar niet te kort, andersverlies je te veel tijd bij het schakelen. Ciao Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.