Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toeren verliezen


Valke

Aanbevolen berichten

Ik ben net een toerke gaan doen met mijne 'nieuwe' PK50s, en na al een dikke 250 meter viel hij stil. Ik was gewoon lekker aan't optrekken in 4de, de choke stond nog een beetje open, en hij begon zomaar toeren te verliezen. Ik heb nog proberen terugschakel maar't was al te laat.

Ik zeg ok, kzet hem in neutraal en kick weer, maar voor hem in gang te krijgen moest de choke volledig open en ik moest nog gas bijgeven ook.

Weer vertrokken bolde hij goed en iets van ne kilometer verder, op nen bergaf begon hij weer toeren te verliezen, ik zet mij dan in neutraal en eens beneden rem ik om is te zien of er iets aan te zien was maar hij was weeral uitgevallen. Ik ben dan naar huis gereden en hij is zo nog 1x stilgevallen.

Kan ik nu best eens aan de rallenti draaien of is dat een beeltje klodden en zou ik hem best eens binnensteken?

Valke :(

Link naar reactie

Steek hem maar is binnen zou ik zeggen.

Gewoon de omschrijving toeren verliezen, vind ik nogal vaag beschreven. (is het gewoon stilvallen?)

Ik zou denken dat uw benzinefilter zo goed als verstropt zit. Of dat het gaatje in je benzinedop dichtzit. Waardoor uw vlotterkamer niet snel genoeg bijgevuld geraakt. (dit omdat je al stilvalt na 250m)

Link naar reactie

Awel ik dacht ook al aan iets met de naft. Kan het er iets mee te maken hebben dat ik vandaag nieuwe benzine bijgevuld heb (95 en 2-3% tweetakt olie)? Alhoewel, ik heb er vanmiddag ook nog mee gereden en dan was er geen probleem...

Heeft er misschien niemand een technische handleiding van een PK50?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...