Ga naar inhoud
Vespaforum.be

boodschap algemeen benut


vettige swa

Aanbevolen berichten

Man man man, waar is den tijd, toen den New Beat uit kwam ben ik beginnen uitgaan. Was een enorme leuke tijd zat toen bijna iedere week in den Boccacio in Destelbergen. Heb hier nog ergens op zolder een paar albums, maxi singels en cd's liggen van den New Beat tijd. Mijn Dr Martens schoenen heb ik niet meer hahahaha, maar mijn Mercedesster die ligt hier nog wel ergens hahahaha

Link naar reactie

@Derrick: Das Oltimer-muziek. :-)

Ik was toen nog een snotterke van een jaar of 13. Haha.. En op ons jassen zaten toen allemaal van die gele smilybadges (toen noemde da nog Aciiiiiiiiiiiiiid)

Link naar reactie
Leuk, maar wat heeft dit in godsnaam te maken met Vespa?!

voor sommige van ons heeft dit veel met vespa te maken, namelijk den overgang van camino naar vespa

velen zullen dit kunnen beamen, niewaar

ziet er misschien allemaal heel simpel en voor de latere generatie misschien belachelijk uit, maar voor ons wekt dit bepaalde gevoelens en sfeer op

ik hunker echt naar deze tijd

alles is moderner en blitzer geworden maar de sfeer en samenhang van toen is niks in vergelijking met nu, we zijn precies robobotten van de maatschappij geworden

alles was toen nog echt

Link naar reactie
Leuk, maar wat heeft dit in godsnaam te maken met Vespa?!

voor sommige van ons heeft dit veel met vespa te maken, namelijk den overgang van camino naar vespa

velen zullen dit kunnen beamen, niewaar

ziet er misschien allemaal heel simpel en voor de latere generatie misschien belachelijk uit, maar voor ons wekt dit bepaalde gevoelens en sfeer op

ik hunker echt naar deze tijd

alles is moderner en blitzer geworden maar de sfeer en samenhang van toen is niks in vergelijking met nu, we zijn precies robobotten van de maatschappij geworden

alles was toen nog echt

Helemaal juist Swa, rond die tijd ging ik van camino naar vespa, en dan parkeerden we onze vespa's allemaal samen bij den dixie's terwijl op de achtergrond de new beat van confetti's te horen was, zalige tijden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...