Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lederen tas


Lxv 125 Avio Grey

Aanbevolen berichten

Tot half 2006 was dat een officieel 'accessoire' van Vespa voor iets meer dan 200 Euro. Nu staat hij niet meer in de catalogus. Misschien enkel nog bij dealers die hem nog liggen hebben van toen??? Veel werden er niet verkocht aan 8.000 BEF per stuk.

Link naar reactie

amai, ja dat is inderdaad een mooie koffer, 200€ is misschien net iets te duur om goed te worden verkocht... de Gtv op de foto heb ik in die twee kleuren ook nog nooit gezien... de foto is getrokken op één of andere beurs denk ik... zou die wel eens echt willen zien.

Chrideto heeft er ook ééntje gekocht, wel niet van vespa... die kan je misschien wat tips en informatie geven." zie haar profielfoto."

Link naar reactie

Van vespa bestaan ze niet meer. Wel gelijke modellen nog te verkrijgen in leder en canvas. Duitsland en Italie zitten er nog die deze maken voor betere prijzen. Ook in de States te vinden. Chrideto's is gemaakt in Nederland, maar dan wel behoorlijk prijzig.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

De mijne is van het merk "Ledrie ".

Deze maken zelfs op maat naar het schijnt en zitten in Nederland.

Mijn tas was de laatste, zei de winkelbediende.

Misschien nog ergens anders ?????? Bij andere verdelers .

Zijn nog te verkrijgen alleen in leder en zijn twee keer zo duur ...

Gebruik de zoekfunctie is even dan zie je nog tips van andere toen ik op zoek was naar een tas ...

Groetjes christel.

Link naar reactie

De originele lederen tassen van Piaggio zijn niet meer te koop !

Wel parallel van andere merken.

Zijn destijds van de markt gehaald door Piaggio omdat er te weinig vraag naar was.

Ik heb er lekker eentje :))), maar verkoop deze niet.

Link naar reactie

mannekes (en vrouwkes uiteraard ook) - 't ging hier om een lederen tas - laat u aub niet meer beetnemen, op stang jagen of wat dan ook door ... - straal negeren is de boodschap

on topic dan maar weer - kijk eens op de site van "artistiek" - is een meubelbekleder/lederbewerker - ik heb er al werk van gezien en door laten uitvoeren en is echt knap - gelegen te sint-pauwels (tegen sint-niklaas) - http://www.artistiek.be/index.asp

misschien dat wanneer je uitlegt wat je wil hij er hoogstwaarschijnlijk wel een prijs kan op plaatsen

grts frutsab

Link naar reactie
kvoel me niet geraakt hoor...maar wou het niet laten passeren.

Intussen heb ik mijne nieuwe GTS sinds vandaag en het is geweldig... ze hadden hem wel niet in het roze...Lol

groet

Awel proficiat met uwe nieuwe aanwinst.

Wij hadden ook eerst een Lx-ke.

En rijden nu beiden met een gts 250 abs.

Hebben er al reuze veel rijplezier aan beleeft en wensen jou dat ook toe !!

Greetz chrideto.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...