Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vbb 150


janneman

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ben nieuw op dit forum en op zoek naar een vbb150 (eerste vespa, ken er dus eigenlijk nog niks van, maar dat model spreekt mij het meest aan)

weet er iemand of de vbb150 die bij meijers in maastricht aan 2200 euro te koop staat als een zinnige aankoop beschouwd kan worden, m.a.w. 'kent' iemand deze vespa?

heb van vrienden gehoord dat deze vespa al lang te koop staat, wat mij geen goed teken lijkt ...

graag een seintje!

Link naar reactie

Hallo , het kan ook zijn dat deze VESPA nog niet werd verkocht omdat de meeste onder ons maar een "Beperkt" rijbewijs hebben die toelaat om hoogstens met een 125cc te mogen besturen?????????

En trouwens als je deze VESPA wilt kopen ,zal (normaal gezien) de verkoper niets op tegen hebben als je even vraagt om deze te mogen in gang te zetten al dan niet er mogen op rijden . ( indien je twijfels zou hebben op uw aankoop)

SUCCES!!!!

Link naar reactie

beste als ik u was zou ik er niks kopen

hij heeft mij al vies gekl**t met een farro basso en hij heeft meestal van die brol uit india zonder papieren dus eerst goed je ogen uitkijken van papieren enzo want hij kan goed verkopen maar helpen niks gr

Link naar reactie

met zo'n voorgeprepareerde gerestaureerde bakken zijt ge nooit zeker vind ik eigenlijk... juist toevallig nog op 'd-maxtrading' site of zoiets geweest, tja, als mensen zoiets vertrouwen...

cheers

Link naar reactie

da lijkt me inderdaad een beter idee! teddy, ik probeer dieje mens van de special te pakken te krijgen, ik krijg echter geen reactie. als ik het weet, weet gij het ook.

cheers

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...