Ga naar inhoud
Vespaforum.be

prestaties en betrouwbaarheid van een bajaj motor iemand erv


frederic009

Aanbevolen berichten

hallo

zoals in een vorrige topic heb ik al laten vallen dat ik een bajaj heb gekocht

de bedoeling is om er een custom van te maken er zit momenteel een originele

150 cc motor onder ( er waren bajajs die een motor hadden waar er piaggo op stond maar deze heeft geen kenteken van piaggo )

ik vroeg me nu af of er iemand ervaring heeft met die motors want ik wou er graag een px 200 onder steken maar die gaan veel geld en mocht die 150 motor toch goed draaien zou ik hem er onder laten

ik heb hem vandaag eens proberen te laten draaien maar zonder vreugde de benzine zeikte vanonder de carbu waar weet ik niet precies en hij wou ook nie starten

ik denk dat dit nu wel nog te herstellen is want de motor heef eigenlijk maar 7000 km

in ieder geval bedankt

ps foto's van dit custom project komen er zeker nog

Link naar reactie

Ik rij met een Bajaj 150cc. Ik heb hem wel volledig gereviseerd. Hij draait als een zonnetje, start steeds van de eerste maal, trekt goed en haalt een snelheid van 85km/h. Motor is volledig standaard, geen tuning. Volgens mij zijn ze wel te vertrouwen, als ze maar goed gerestaureerd zijn. Mijn bajaj is al sinds de jaren 70 in Belgiƫ, dus die Indiers hebben er nog niet teveel aan geprutst. Wel bij revivsie opletten welke stukken je gebruikt, best kan je de onderdelen die je moet vervangen meenemen naar je dealer, zo ben je zeker dat je het juiste materiaal meekrijgt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...