Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gelijkvormigheidsattest PK50


Aanbevolen berichten

heb een PK50 (allereerste basistype) ingevoerd uit Duitsland. Mét originele papieren. Heb geprobeerd om een gelijkvormigheidsattest te verkrijgen via Vespa Belgie, maar die kunnen/willen het niet geven omdat dit type hier nooit is ingevoerd. Nu lees ik hier op het forum dat een (ervoor niet bestaand) gelijkvormigheidsattest kan verkregen worden door te simuleren dat het verloren gegaan is. Maar werkt dat ook in mijn geval ? Ik bedoel : Aan de hand van het serienummer kunnen ze dat toch zien ? Dank voor jullie hulp

Link naar reactie

om een pk 50 in te schrijven heb je dat toch niet vandoen?

om een nummerplaat te bekomen kan je dit aanvragen kan via de FOD mobiliteit en vervoer... kost net geen 50eur en een paar dagen geduld.

staat hier uitgelegd

http://www.mobilit.fgov.be/data/div/immoton.pdf

ge moet wel het origineel inschrijvingsdocument hebben van de vorige eigenaar waarop staat welk type, wanneer gemaakt, welke brandstof, hoeveel cc, hoeveel Kw,...

Link naar reactie

Bedankt voor je reaktie. Tis idd niet voor plaat maar voor gelijkvormigheidsattest.Ben even gaan rondneuzen en heb denk ik gevonden wat ik moet doen. Papieren opsturen..waarschijnlijk is dit al 100 keer uitgelegd geweest hier op het forum. Sorry daarvoor.Zal volgende keer beter zoeken..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...