Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rondrit 14 juni 2008 te Brussel Atomium


vespapostino

Aanbevolen berichten

normaal geen probleem wel uur en plaats van vertrek. Vertrek misschien kanten van Kontich de kerk van Kontich rond 12u15.Grtj Silver

als het weer een beetje meezit, wil ik ook wel meerijden. laat tegen dan maar ieys weten.

gegroet gette

Link naar reactie
Wij gaan zaterdag vanuit Gent.

Eerst nog even naar de expo over expo 58 in 't Amerikaans theater en dan mee met de rit.

We rijden wel 's avonds rond 19u al terug.

Wie wil er nog meerijden?

Misschien gaan "wij" ook vanuit VCG.

David en ik gaan misschien ook

waar in gent kunnen we ergens afspreken?

grtz, Pieter

Link naar reactie
normaal geen probleem wel uur en plaats van vertrek. Vertrek misschien kanten van Kontich de kerk van Kontich rond 12u15.Grtj Silver

als het weer een beteje meezit, wil ik ook wel meerijden. laat tegen dan maar ieys weten.

gegroet gette

Geen probleem laat Zat nog iets weten

Link naar reactie
Zijn er misschien mensen rond het leuvense die er naartoe gaan?

Als het weer het toelaat.

Als het weer het toelaat wel ja.

't Weer ziet er precies toch nie zo rampzalig uit.

Moet zaterdag wel eerst naar de Chris, want heb ondertussen serieus veel speling op mijn achterwiel. Da was nie plezant vandaag met da weer.

Wil anders wel ergens afspreken rond 12u30. Over de steenweg en dan binnendoor schat ik een 45 minuten met ne 125. Stuur anders maar een mailke via 't forum, dan passeer ik u mijn gsm-nummer.

Link naar reactie
Wij gaan zaterdag vanuit Gent.

Eerst nog even naar de expo over expo 58 in 't Amerikaans theater en dan mee met de rit.

We rijden wel 's avonds rond 19u al terug.

Wie wil er nog meerijden?

Misschien gaan "wij" ook vanuit VCG.

David en ik gaan misschien ook

waar in gent kunnen we ergens afspreken?

grtz, Pieter

We vertrekken om 11uur vanaf de parking van de GB aan het Broederlijke Weversplein (hoek Nieuwe Wandeling en Rooigemlaan)in Gent.

daar kan er nog getankt worden, broodje, koffie voor wie t nodig heeft na een vrijdagavond ;)

grts

Yves

Link naar reactie

Misschien gaan "wij" ook vanuit VCG.

David en ik gaan misschien ook

waar in gent kunnen we ergens afspreken?

grtz, Pieter

We vertrekken om 11uur vanaf de parking van de GB aan het Broederlijke Weversplein (hoek Nieuwe Wandeling en Rooigemlaan)in Gent.

daar kan er nog getankt worden, broodje, koffie voor wie t nodig heeft na een vrijdagavond ;)

grts

Yves

je mag ons verwachten!

Link naar reactie

David en ik gaan misschien ook

waar in gent kunnen we ergens afspreken?

grtz, Pieter

We vertrekken om 11uur vanaf de parking van de GB aan het Broederlijke Weversplein (hoek Nieuwe Wandeling en Rooigemlaan)in Gent.

daar kan er nog getankt worden, broodje, koffie voor wie t nodig heeft na een vrijdagavond ;)

grts

Yves

je mag ons verwachten!

en we hopen op tijd te zijn voor een (obligate) koffie!

Link naar reactie

geprobeerd, maar net om de hoek van het checkpoint in gent in panne gevallen...

veel geprobeerd, maar uiteindelijk toch met de auto naar brugge gebracht en nieuwe bobijn moeten steken

alles terug ok, alleen jammer dat we er niet geraakt zijn

dat klote belgische weer was spelbreker!! bij het terug naar oostende rijden scheen de zon, het was zoeken achter ook maar één wolkje, en het had er de hele dag zelfs nog niet geregend! gevolg: geprofiteerd en terrasje gedaan.

hoe was het daar onder het atomium en op de rit trouwens? ben benieuwd naar de foto's

groeten, Pieter

Link naar reactie

Ongelooflijk toffe dag gehad!!! alleen nat geweest bij het ernaartoe rijden,maar waren al bijna opgedroogd als we aankwamen. Ongelooflijk toffe bende. Veel mensen leren kennen.Het was een mooie rit en zeer goed georganiseerd. DJ Saussice is echt een toffe kerel. Moest maar één woord zeggen en ge ligt plat van't lachen. Heb prince.coxcon en teddy kgb gezien. Allee, verdomd blij dat ik geweest zijn.

Link naar reactie

Vertrokken met lichte regen, halfweg in een hevige stortbui terecht gekomen en tegen dat we in Brussel waren was t alweer droog.

Het was een heel toffe rit!

Zeer enthousiaste mensen, heel vriendelijk, goed gelachen... een aanrader!

@Breeze&RockitVNB: 't zal voor de volgende zijn ;)Boom?

Link naar reactie

Het was inderdaad een gezellige en ongedwongen sfeer, op de eerste run van de mosseltijgers. En den Dop, ja, da's ambiance als die in de picture kan staan.

Als hij ergens staat te acteren zie je onmiddellijk een smile van hier tot ginder op de mensen hun gezichten. Ik zei het al vooraf : "Verwacht geen supergeorganiseerde rit maar een gezellige bijeenkomst van scootergezinden." Wel, de rit was beter georganiseerd dan verwacht, met begeleiding en al. Chapeau !!!

Aan Bulldog & Vespapostino : Nice people ! Aan dat tafeltje op het vliegveld zat wat "Belgische scootergeschiedenis" samen. Als die mannen hun verhalen bovenhalen is het altijd lachen geblazen !

Aan Ben : Nice guy, nice Lammy & a nice cover of 2Stroke records in your profile ! Never seen before !! (I'm the guy on your first picture with his Ska cap)

Aan de Ska rude boy met zijn NSU : spijtig voor al je pech. Dit verdiende je niet ! Kop op !!

Tot ...

Bart

Link naar reactie

@prince coxson: die NSU staat nu bij mij in de garage...is van Lieven van Gent

was heel leuk zo'n ritje in mijnen achtertuin

en dan den Dop ja, als deine zijne mond opentrekt is t inderdaad gieren geblazen...

weinig Vlamingen maar wel leuk om ns te zien dat de scooterscene in t Franstalig landsgedeelte super de max is... heel leuke nieuwe mensen ontmoet... en te gekke sfeer... één van de betere runs...

Link naar reactie

Yes Teddy man,

leuk onderonsje tussen Vlamingen & Walen. Wat zelfs heel grappig is, is dat ik daar 4 Franstalige klanten tegen het lijf loop waarvan ik niet eens wist (en zij ook niet van mij) dat we dezelfde passie deelden.

Op naar eind september zou ik zo zeggen, naar de Geuzentoer hier in mijn buurt (mijn achtertuin dan, hahaha !!). Juli & augustus zullen kalm zijn voor mij (op gebied van meetings dan) want midden juli word ik terug pappa.

Ben er zeker van dat jullie run (de geuzentoer) een even leuke bedoening zal worden !

Groeten,

Bart

Link naar reactie
Vertrokken met lichte regen, halfweg in een hevige stortbui terecht gekomen en tegen dat we in Brussel waren was t alweer droog.

Het was een heel toffe rit!

Zeer enthousiaste mensen, heel vriendelijk, goed gelachen... een aanrader!

@Breeze&RockitVNB: 't zal voor de volgende zijn ;)Boom?

ook.eerste Rumst en Amiens..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...