Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn pas aangekochte p80x


Kuub

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Ik heb zonet op ebay Duitsland mijn allereerste prachtige blauwe vespa p80x gekocht met slechts 1300km bj 1993.Ze is uitgerust met valbaren en bagagerekjes die ik wss nog hier te koop zal zetten aangezien ik hier geen grote fan van ben.

Ben van plan om hem volgende week te gaan halen en de papieren in orde te brengen. Al heb ik hier een beetje schrik voor als ik al de topics lees dan blijkt dit helemaal geen eenvoudige klus en duurt het eeuwen eer dat ik met mijn vespa kan rondtouren.

Zijn er documenten die ik zeker MOET mee krijgen van de verkoper, als ik volgende week de vespa ga uithalen?Ik weet hier namelijk niets van aangezien ik een totale leek ben.

Vriendelijke groeten

Link naar reactie

normaal gezien is dat geen probleem, als de papieren in orde zijn.

Ik heb er net ook 2 gekocht.

Ik had dinsdag een aanvraag gedaan voor mijn PVG-nummer, en vandaag zat het al in de bus.

Nu ga ik proberen om van de week nog bij DIV langs te gaan om een nimmerplaat af te halen.

Contacteer me anders even via mail, dan kan ik je een copie sturen van de papieren die bij mij aanwezig zijn.

Succes

Gerd

Link naar reactie

Ja is blijkbaar vereenvoudigd, vroeger kreeg je ook nog een abmeldebescheinigung mee

maar dat is blijkbaar niet meer.

Ik had ook schrik voor de papieren van mijn P80X, maar bleek ongegrond.

Na ontvangst PVG-nummer ging alles vanzelf.

Succes ermee!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...