Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Bij mij heeft het ook efkes geduurd, na tien dagen wachten toch maar eventjes zelf getelefoneerd naar die dienst... en wat bleek: ze hadden alles teruggestuurd omdat het gelijkvormigheidsattest er niet bijstak... ik heb mijn gtv 250 ook nieuw gekocht bij sport 2000 te Brussel, doch die kwam van Nederland en dan moeten ze de EC norm " denk ik " kunnen aflezen van het gelijkvormigheidsattest. Eigenlijk allemaal dikke zever hé, want ze weten toch die normen van andere vespa's die nieuw worden ingeschreven. Dus gewacht en toen ik de papieren terug in mijn bus kreeg ben ik direct zelf naar de inschrijving in Brussel gegeaan. Daar werd het nodige gedaan en kreeg ik mijn plaat aan het loket douane. Al bij al kan het toch wat duren als ze ginds wat problemen maken hé... en veel mensen werken daar blijkbaar tegen hun goesting, en ook niet echt vriendelijk hoor... dat was mijn indruk. Hopelijk gaat het voor jouw nu wat sneller, want het mooi weer komt eraan en iedere dag wachten is een dagje teveel, dit begrijp ik hoor, je kunt niet snel genoeg de weg op :-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...