Ga naar inhoud
Vespaforum.be

libretto & estratto cronologico


Aanbevolen berichten

hey

ik wil zelf een vespa laten invoeren via italië, ik ben zoveel mogelijk informatie op zoeken i.v.m inschrijven enz.

nu na enig zoek werk merk ik hier dat er zoveel problemen zijn als je geen officiele papieren hebt.

daar wil ik dus voor zorgen dat daar alles goed mee is, dus had ik heel even de vraag wat is een "Libretto" en wat is een "Estratto cronologico".

van dat laatste heb ik al min of meer begrepen dat dit de levensloop van het beestje is maar is dit ook noodzakelijk voor de inschrijving of niet?

en hoe zit dit met de "Libretto"?

groetjes alex

Link naar reactie

Alex ,moest ik u zijn ik zou hem enkel en alleen invoeren indien je het origineel inschrijvingsbewijs hebt.Heb je dit niet dan zou ik het niet doen.Heb zelf al een Lambretta ingevoerd met de zogenaamde "estratto cronologico" en dit was voor de DIV niet voldoende.Het heeft mij uiteindelijk bijna een jaar gekost hem in te schrijven,na vele contacten met Italie en het consulaat in Brussel.Als je geluk hebt kan de "estratto cronologico" voldoende zijn,maar als het tegenvalt sta je helemaal alleen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...