Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke koop ik? GTS of GTV 250


jcb

Aanbevolen berichten

We geraken er niet uit,hij of zij zou moeten dienen om mee te nemen op trailer met vakantie achter motorhome ,en sporadisch woon-werk gebruik.wie helpt ons eruit??of eraan.voor en tegen,laat maar komen uw gedacht.

Link naar reactie

Ikzelf heb gekozen voor de GTS omdat er op de GTV nogal veel prul zit. Voor ons moet hij ook dienen om mee te nemen op vakantie (in onze VWT4 camper) Al die prullen kunnen makkelijk stuk gaan met hem in en uit te rijden. We moeten er ook met 2 op, de GTS heeft een afzonderlijk zadel zoals je waarschijnlijk wel ziet op foto ofzo. Ik vind het wel lekker als mijn vrouwke dicht tegen mij zit op de zadel van onze GTS;)

Mororisch zit er volgens mij geen verschil in de 2 versie's. Het is vooral wat je zelf mooi vindt.

Succes

Link naar reactie

de bestuurder, ik vind dat je iets te dicht bij het stuur zit op het tweedelig zadel.

De GTV heeft wel meer karakter dan de GTS maar voor een persoon van 179 m is de zit postitie van de GTS duidelijk beter. Daarom mijn keuze voor een GTS.

Link naar reactie

ik ben "maar" 1.73m, en vind inderdaad de GTV iets meer nostalgie uitstralen,alleen spijtig dat hij alleen in dat groenig en beige kleur te verkrijgen is

Alvast al bedankt voor de snelle reakties (super)we zullen alles nog eens overdenken

zodat er volgende week ergens hopelijk een bestelbon kan getekend worden.

Link naar reactie

Hallo jcb

ik heb een GTV 125 Aveo Grey 2007, ben 1,88 m,

idd is gemaakt voor kleine italiaantjes, oplossing, neem er als extra een GTS Zadel bij en laat die eventueel in mooi tobacco bruin leder overtrekken, probleem opgelost,

zo heb je het beste van de twee,

of als jij mijne Aveo wil kopen met 1200 Kil., koop ik direkt ne Sienna Beige terug,

kwestie van overeen komen,

greets

Kris

Link naar reactie

Ik was verloren voor de GTV met het supermooi lederen zadel, ik wou die ook niet in het groen maar had geluk... ze hadden nog een donkergrijze in stock die nu dit jaar inderdaad vervangen wordt door een beigekleurige. Matrox zegt dat er nogal veel prul op een gtv zit, maar ik zou niet weten wat ? Is wat luxueuzer afgewerkt aan het stuur, maar of dit een probleem zou zijn bij het meenemen op je trailer ? Dat denk ik niet. Ik rij nu een 800 km en als ik je een tip mag geven zou je die best eens zelf testen bij je dealer... vooral dan het zadel hรฉ... ik ben 1.78m groot, mijn vriendin 1.60m. Op zo'n tweezit zit je inderdaad iets korter bij het stuur, mij stoort het niet echt, ook omdat ik dit ander zadel niet ken ... mijn vriendin die 1.60m is heeft na een langere rit toch wat problemen met de voetsteuntjes, die staan wat ver naar voor . Misschien met een รฉรฉnzitzadel kan ze iets naar voor zitten. Val je niet voor dit beige of groen kleur, zal je toch wel genoodzaakt zijn de gts te nemen. Persoonlijk vind ik die ook wel iets sportiever, en wil je persรฉ dit bruin tweezitzadel, die kan je ook mooi op een gts plaatsen. Ik heb zo'n zwarte gts gezien met bruin tweezitszadel en bruine handvaten... prachtig gewoon.

Link naar reactie

Bij de dealer komt volgende week een beige GTV 250 binnen,die gaan we even testen en dan zullen we beslissen,mijn vrouwtje vind de beige iets voor "watjes" of "doedjes",mij kan het niet schelen ik vind de retro kleur wel iets hebben.

Link naar reactie

Op de site van 2dehands staan er nog grijze gtv's te koop te Zemst... maar geeft blijkbaar geen procentje korting ? Nu zo'n beige gtv of mooier gezegd zo'n old english white colour heb ik zien staan op het autosalon dit jaar, oogt minder sportief, meer retrolook, denk dan ook dat dit kleur iets meer zal aanslaan bij de + 40 jarigen. Ikzelf ben al wat ouder en vond dit dus ook geslaagd, maar heb al zo'n wagen in dit kleur, wou dus eens een ander kleurtje :-)) Bij de grijze of de groene gtv hebben ze de " soft touch - vintage" helmen in hetzelfde kleur als het koetswerk. Dit zijn die open helmen "afgewerkt met het bruine leder ". Vraag ook eens aan je dealer of die helmen nu ook bestaan voor dit nieuwe beige kleur ... details die het af maken hรฉ ... Wat je ook kiest in samenspraak met je vrouwke, het is een plezier waar je veel plezier zult aan hebben. Sukses ermee...

Link naar reactie

inderdaad "il paperino" bij die plus 40 jarigen hoor ik ook,daar mijn vrouw voor de zwarte gts zou gaan, is het bij mij pure nostalgie die telt en ga ik voor de beige, gtv.de grijze is inderdaad niet meer in voorraad,en diegene die er nog een heeft staan geeft inderdaad geen korting :-(( met nog een beetje geduld is hij/zij deze week in de winkel toe gekomen en kunnen we knopen doorhakken.dan nog helmen in de bijpassende kleur ?? en natuurlijk goed weer en veeel zon.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb vorig jaar een Grandtourismo helm van Vespa gekocht. Je hebt ze in verschillende kleuren waaronder een romig wit wat ik ook gekocht heb. Die kleur past ook perfect bij nieuwe kleurtje van de GTV. Ik verkoop waarschijnlijk mijn GTS125 om een GTV250 binnen te halen...in mooi beige. Ben ondertussen ook 40+ en wat meliger dan vroeger. Groeten, Teckel

Op de site van 2dehands staan er nog grijze gtv's te koop te Zemst... maar geeft blijkbaar geen procentje korting ? Nu zo'n beige gtv of mooier gezegd zo'n old english white colour heb ik zien staan op het autosalon dit jaar, oogt minder sportief, meer retrolook, denk dan ook dat dit kleur iets meer zal aanslaan bij de + 40 jarigen. Ikzelf ben al wat ouder en vond dit dus ook geslaagd, maar heb al zo'n wagen in dit kleur, wou dus eens een ander kleurtje :-)) Bij de grijze of de groene gtv hebben ze de " soft touch - vintage" helmen in hetzelfde kleur als het koetswerk. Dit zijn die open helmen "afgewerkt met het bruine leder ". Vraag ook eens aan je dealer of die helmen nu ook bestaan voor dit nieuwe beige kleur ... details die het af maken hรฉ ... Wat je ook kiest in samenspraak met je vrouwke, het is een plezier waar je veel plezier zult aan hebben. Sukses ermee...
Link naar reactie

Hallo Teckel1962 De mijne (GTV 250) zou rond 12 mei binnen komen en als de beige kleur meevalt wordt hij onmiddelijk de mijne,waar hebt gij die beige helm gekocht??

en is die nog verkrijgbaar,en misschien een richtprijs?

LANG LEVE DE 40 PLUSSERS, HI HI HI

Link naar reactie
Hallo Teckel1962 De mijne (GTV 250) zou rond 12 mei binnen komen en als de beige kleur meevalt wordt hij onmiddelijk de mijne,waar hebt gij die beige helm gekocht??

en is die nog verkrijgbaar,en misschien een richtprijs?

LANG LEVE DE 40 PLUSSERS, HI HI HI

Die helmen zijn overal verkrijgbaar hoor, het is een recent nieuw model, heb een zwarte en ben er heel tevreden over, prijs โ‚ฌ199 (zonder korting).

Deze middag bij De Pauw in Gent hadden ze hem ook binnen in beige.

Link naar reactie

Jcb, ik heb in het WE uiteindelijk een GTS250 gekocht. Zoals de rest van mijn spullen komt die van Smeyers in Diest/Schaffen. Die heeft de roomkleurige helmen gewoon op stock en aan 160โ‚ฌ. Voor de rest heeft de man bijna altijd zo'n 40 vespa's staan. (de 250 geeft nog meer vibes dan de 125)

Veel sucees met de nieuwe. Teckel

PS: Bij Smeyers krijg je 5% op de wesp en 20% op de toebehoren.

Hallo Teckel1962 De mijne (GTV 250) zou rond 12 mei binnen komen en als de beige kleur meevalt wordt hij onmiddelijk de mijne,waar hebt gij die beige helm gekocht??

en is die nog verkrijgbaar,en misschien een richtprijs?

LANG LEVE DE 40 PLUSSERS, HI HI HI

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zij is binnen,Zij is binnen, eindelijk,ze wordt morgen afgeleverd aan huis en dat is net op tijd want er is iemand jarig (22/05/1963),namelijk Ikzelf en heb mezelf een beige GTV 250 kado gedaan.Laat het goede weer maar komen we zijn er helemaal klaar voor.

Dank voor alle tips en goede raad van jullie,BEDANKT

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

ik ben dus ook een 40+ , en ben ook verlieft geworden op da beige kleur van de gtv 250.

nu als nieuw is die kleur bijna niet meer te vinden. maar ik wou en moest zo eentje hebben. en heb nog een goei ocassie gevonden. ik heb hem nog steeds niet , maar zal nie lang meer duren. hoop ik vol ongeduld ;-)

groetjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...