Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke Koop Ik??


ALEX68

Aanbevolen berichten

Welke schaf ik mij het beste aan...? Bedoeling is om hem mee te pakken op reis (Italië) en hier in België rond te toeren (geen enorm grote afstanden).

Vandaag bij de dealer geweest en denk aan een GTS 125 (rood).

Graag jullie idee en ervaringen aub.

Dit kan mij helpen in mijn beslissing.

Ciao

Alex

Link naar reactie

Profiel invullen aub juffrouw, dan moeten wij geen epistels schrijven zoals de volgende:

Indien rijbewijs gehaald voor 1989 (of rijbewijs A), zullen velen u een 250 aanraden.

Indien erna (geen rijbewijs A), moogt ge Italië op uwe buik schrijven (zie Wetgeving).

Wat betreft de modellen, testritten en eigen smaak gaan u meer zeggen dan wat wij te zeggen hebben. Aan mijn PX-ervaring gaat ge niks hebben als ge ne nieuwe koopt :-)

Edit: juffrouw.

Link naar reactie

Den Alex68 is van Nijlen se!!

Me too :))

Als ge es wilt gaan toeren met uwe "plastic beauty" als ge hem hebt...Let me know!!!

Ivm uw vraag hier...geen idee...ik heb ook enkel PK 50 S en PX 200 E ervaring..

But keep us informed!!

Link naar reactie

ik kan er weinig over zeggen - heb net zelf een PX aangeschaft en vind snelheid niet echt primeren op het leuke gevoel om te scooteren - met een auto durf ik gerust (in duitsland eventueel) de kaap van de 200 overschrijden - met een motor (of scooter) ben ik eerder het type angsthaas waarbij de snelheid ondergeschikt is aan de rest - zelf uit- of ondervinden zou ik zeggen - anderzijds is snelheid ook niet echt noodzakelijk wanneer je de mooie en pittoreske dorpjes en weggetjes in toscane, umbrië of puglia gaat ontdekken - zoals op vele fora ... to each his/her own - grts

Link naar reactie

Ik zou voor de GTS 250ie gaan, ne zwarte is het snelste;)

ne 250 kost maar een 500€ meer en heeft bijna het dubbel PK.

Qua snelheid zullen ze ongeveer hetzelfde zitten maar de PK kan je goed gebruiken op vakantie in de bergen of met 2. Wij nemen hem mee in onze VWT4 camper naar Kroatië.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...