Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraagprijs okkasie GTS 250ie


matrox

Aanbevolen berichten

Ik heb interesse in een Vespa gts 250ie, de verkoper wil er 3500€ voor.

bj 2006-1400km extra's:Alarm, chroom rekje vooraan...

Wat denken jullie van de vraagprijs?

Doel voor gebruik: Mee nemen op vakantie in mn VW T4(camper)

woon-werk verkeer 20 km retour (enkel bij goei weer;)

Op vakantie in Kroatie, is het wel de bedoeling om er met 2 op te zitten en we zijn niet echt slank;)

Ik heb enkele jaren een chopper gehad maar verkocht daar ik het jammer vond om steeds die motor kleding aan te doen bij goei weer. Ik vind het ook redelijk gevaarlijk, zeker op de autosnelweg.

De bedoeling van de Vespa is vooral om rustig wat rond te cruisen, soms alleen, soms met 2.

Hoeveel kost de verzekering als je deze samen met de wagen verzekert, en belasting...

Misschien stomme vraag maar ruikt hij fel naar benzine want dat kan ik wel missen in mn camper.

dankjulliewel

Link naar reactie

Om even een misverstand uit de ether te halen: op je Vespa 250 zul je ook motorkledij moeten aandoen. Met een motor aan 100km/h tegen de vlakte gaan is hetzelfde als met een Vespa aan 100km/h tegen de vlakte gaan. Ik snap nog altijd niet waarom mensen denken dat je op een motor wel motorkledij moet aandoen en op een scooter niet. Als je rijdt volgens de wet, dan rij je toch beide even snel ?

Gezien het aantal km, vind ik prijs nog redelijk ok... hoewel ik toch nog zou proberen om er wat af te krijgen.

Tot 250cc geen verkeersbelasting. Enkel BIV (belasting op inverkeerstelling (eenmalig). Verzekering: even bellen met uw verzekeringsmakelaar brengt soelaas.

Link naar reactie

Ik vind de prijs zeer ok.Probeer maar eens een GTS te vinden in occasie op het internet.Je kan ze op één hand tellen.

Diegenen met een redelijke prijs zijn meestal dezelfde dag verkocht,diegenen die weken blijven staan zijn er die bijna zoveel kosten als een nieuwe.

Onlangs verscheen er een rode GTS op het net met 19000 km en hij was een uur na verschijning telefonisch verkocht zonder dat de koper hem in 't echt had gezien.

1400 km is echt pas uit rodage.niet te lang twijfelen zou ik zeggen

Link naar reactie

Zolang het maar gene rode is.

Oppassen geblazen dan want die heeft vorig jaar al enkele keren te koop gestaan. Eerst bij Lauwers tweedehands moto en daarna particulier door iemand .

Wees op uw hoede want het is een spookvespa. Heeft ook al een crash meegemaakt en is terug hersteld. De ABS zou niet meer te best functioneren...

Als je gaar kijken neem in ieder geval een kenner mee of je moest het zelf zijn natuurlijk !!!

Succes !!!!

Link naar reactie

Voor een zwarte GTS250ie uit Antwerpen zou ik ook oppassen.

Vriendin van mij heeft die uit pure miserie overgegeven aan G** St*** van de

V*******p voor amper 2500 EUR (daar gekocht), die Vespa was een brok miserie.

-3 maanden in garantie binnen geweest na plots stilvallen op de E313 (!!)

kabelboom is gans opengeweest, maar na enkele maanden was het probleem er weer.

-Ontsteking ontregelde constant, etc...

Wees gewaarschuwd.

Link naar reactie

Het twijfelen is een feit...

We hebben die okkasie Vespa gekocht.

Het was niet die rode spook vespa, ook niet die zwarte van Antwerpen maar...

Een zwarte GTS 250 van 2006 met 1450km, alarm, valbaren... voor 3500€

gekocht bij een zeer vriendelijke man uit Mechelen.

Die had nu eens ALLES wat ik ooit zou willen hebben, een jacht, speed boot, zwembad, JEEP, VW Tourage... Maar goed ik heb nu al zijn Vespa.

Morgen ga ik hem onder handen nemen, al ziet hij er uit als nieuw maar hij kan wel een mooie wasbeurt en wax beurt gebruiken.

Een foto volgt nog.

Waar kan ik de originele Vespa helmen vinden, omgeving Mol...

Volgende advertentie is niet in orde: http://www.2dehands.be/2006-vespa-grant ... a&start=40

Het is zogezegd een Belgische vespa, de foto is zeker niet in België genomen zie maar naar de nummerplaat vd auto. Na enige mailtjes zegt hij van Londen te zijn...

Link naar reactie
Die rode GTS die ik bedoel staat nog steeds op Kapaza met de melding 'verkocht'

Zou dat de 'ghostvespa' zijn die je bedoelt?

Denk het niet ..

Die was met een topkoffer en windscherm.

Hij is ook vesrscillende keer in het Antwerpse opgedoken op het internet.

Had ook niet zoveel km als die op kapaza.

Greetz.

Link naar reactie
Het twijfelen is een feit...

We hebben die okkasie Vespa gekocht.

Het was niet die rode spook vespa, ook niet die zwarte van Antwerpen maar...

Een zwarte GTS 250 van 2006 met 1450km, alarm, valbaren... voor 3500€

gekocht bij een zeer vriendelijke man uit Mechelen.

Die had nu eens ALLES wat ik ooit zou willen hebben, een jacht, speed boot, zwembad, JEEP, VW Tourage... Maar goed ik heb nu al zijn Vespa.

Morgen ga ik hem onder handen nemen, al ziet hij er uit als nieuw maar hij kan wel een mooie wasbeurt en wax beurt gebruiken.

Een foto volgt nog.

Waar kan ik de originele Vespa helmen vinden, omgeving Mol...

Volgende advertentie is niet in orde: http://www.2dehands.be/2006-vespa-grant ... a&start=40

Het is zogezegd een Belgische vespa, de foto is zeker niet in België genomen zie maar naar de nummerplaat vd auto. Na enige mailtjes zegt hij van Londen te zijn...

Ja heb er ook naar gemaild en hij beweerd dat er belgische papieren bij zijn.

Maae er staan wel miles op i.p.v. km op zene display.

Had de foto ook al vergroot en gezien dat er iets ni klopt.

Link naar reactie
Ik wil wel een fotoke plaatsen maar krijg hem er niet op, jullie kunnen mijn nieuwe aanwinst wel zien in mijn profiel.

We moeten zien dat we per ongeluk niet met elkaars vespa aan't rijden zijn (zie mijn profiel) :-)

Leert uw nummerplaten maar goe van buiten jongens ! Anders gaat ge u nog afvragen waarom hij nu weer niet wil starten ...

Echt met de verkeerde wegrijden zit er wel niet in, tenzij jullie ook van broekzak en dus sleutelke verwisselen.

Link naar reactie
Waar kan ik de originele Vespa helmen vinden, omgeving Mol...

Hallo Els

Zelf ben ik ook van Mol en ben vorige week in een winkel in Leopoldsburg geweest waar ze die helmen verkopen.(richting Beringen ,spoorweg over en 500 meter aan de rechtse kant)

Zij zijn trouwens Vespa verdelers.

Ook in Balen zit er eentje die Vespa verkoopt maar heeft minder keus in Vespa helmen.(over de spoorweg ,1°straat naar rechts en dan 100 meter aan de links kant.)

Vital

Link naar reactie
Waar kan ik de originele Vespa helmen vinden, omgeving Mol...

Hallo Els

Zelf ben ik ook van Mol en ben vorige week in een winkel in Leopoldsburg geweest waar ze die helmen verkopen.(richting Beringen ,spoorweg over en 500 meter aan de rechtse kant)

Zij zijn trouwens Vespa verdelers.

Ook in Balen zit er eentje die Vespa verkoopt maar heeft minder keus in Vespa helmen.(over de spoorweg ,1°straat naar rechts en dan 100 meter aan de links kant.)

Vital

Dankjewel Vital. We hebben er ondertussen 1 gekocht in Balen. Weet jij of het onderhoud daar goed is want ik ben op zoek naar een "onderhouder":) voor mn Vespa.

Link naar reactie
Waar kan ik de originele Vespa helmen vinden, omgeving Mol...

Hallo Els

Zelf ben ik ook van Mol en ben vorige week in een winkel in Leopoldsburg geweest waar ze die helmen verkopen.(richting Beringen ,spoorweg over en 500 meter aan de rechtse kant)

Zij zijn trouwens Vespa verdelers.

Ook in Balen zit er eentje die Vespa verkoopt maar heeft minder keus in Vespa helmen.(over de spoorweg ,1°straat naar rechts en dan 100 meter aan de links kant.)

Vital

Dankjewel Vital. We hebben er ondertussen 1 gekocht in Balen. Weet jij of het onderhoud daar goed is want ik ben op zoek naar een "onderhouder":) voor mn Vespa.

Ik zou het eerlijk gezegt niet weten Els.

Ik weet wel dat hij vroeger vooral Motobecane verdeelde en repareerde en niet echt nauw keek.

Ik zelf ben er dan ook maar een keer geweest toen.

Mijn Vespa heb ik zelf nog maar pas en ben dus ook op zoek naar onderhoudskenner.

Volgend adres heb ik al wel via e-mail ontvangen en is niet zo ver:

Fietsen Dirk

Dennenlaan 20

2280 Grobbendonk

tel : 014/50 00 44

Mvg vital

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...