Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa PX 125 cc 2008


molle

Aanbevolen berichten

Is er een probleem met een Vespa van 2008 nieuw om in te schrijven of niet. Of is er iets veranderd in de wet van 2008. Moet je toch geen rijbewijs voor halen of zo. Heb net een splinternieuwe besteld daarom mijn vraag. Hij is nog niet ingeschreven geweest. Bij De Meester in Niel.

Link naar reactie

De Vespashop Blommaert vertelde mij zojuist dat je een nieuwe vespa nog kunt inschrijven, als er voor 20 december 2007 een aanvraag is gedaan om deze in 2008 te mogen inschrijven. Dus degene die in de winkels nog staan, zijn niet ingeschreven geweest, de koper zal de eerste eigenaar zijn :-). Blommaert had trouwens een blauwe px125 staan en een zwarte px150.

Zoals ik hier kan lezen blijkt er dus geen enkel probleem.

Link naar reactie
Proficiat met uw aankoop!

Vraagje hebben ze daar nu nog 1 zwarte PX 125 te koop bij De meester in Niel?

Mijn vriend is nog op zoek, ik heb vorige week een witte gekocht, voor mezelf natuurlijk :-)

Yep. Nog één zwarte.

Link naar reactie

Ik heb ook mijn plaat binnengekregen vande week, nu nog een goeie dag kiezen om op te halen bij Blomaert. Vandaag was het mij iets te koud, winderig, sneeuwerig, regenachtig...

Men had trouwens gezegd dat de plaat wel even kon duren, maar uiteindelijk viel het me goed mee. Donderdag was mijn aanvraag bij DIV, dinsdag terug bij mij.

Link naar reactie
Ik heb ook mijn plaat binnengekregen vande week, nu nog een goeie dag kiezen om op te halen bij Blomaert. Vandaag was het mij iets te koud, winderig, sneeuwerig, regenachtig...

Men had trouwens gezegd dat de plaat wel even kon duren, maar uiteindelijk viel het me goed mee. Donderdag was mijn aanvraag bij DIV, dinsdag terug bij mij.

Hier van hetzelfde. Vorige week vrijdag papieren binnen gedaan bij de vezekering en donderdag stak ze in de bus. Ben hem dan maar door regen en wind gisteren gaan halen in Niel. Kon echt niet wachten. 50 km rijden en nat tot op mijn onderbroek, maar had het ervoor over. Nu maar hopen op wat beter weer.

Link naar reactie
Proficiat met jouw nieuw(st)e aanwinst Molle.

Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Wesp.

Ps: En ... die smile tot achter je oren, zal alleen nog maar groter worden in de zomer.

Thx Koen. Ik zal morgen een fotoke plaatsen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...