Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA 50 CC van 81 zonder papieren


Aanbevolen berichten

heb dus een vespa gekocht zonder papieren . Géén te groot risico omwille van lage prijs. Nu ik zou er wel willen mee rijden. En aub géén domme antwoorden van ge zijt gekloot met Grote G . Ik wist op voorhand waar ik aan begon. Bij Piaggio benelux reageren ze niet. Kan iemand mij zeggen hoe ik aan een gelijkvormigheids attest geraak ? alvast bedankt voor jullie vriendelijke antwoorden

ik heb zoekfunctie gedaan en vind géén pasklaar antwoord.

Grappenmakers zich aub onthouden.

ik weet dat dit misschien de 100ste topic is op deze site. Mijn excuses.

Alvast bedankt ! Groeten

Link naar reactie

eerst uw profiel invullen, misschien bent ge wel ne snode flik !

Er bestaat een manier om dit te regelen maar dan ben je er wel best zeker van dat die wesp niet gepikt is...

Ga gewoon naar de flikken en zeg dat je uw GVA om een of andere geloofwaardige reden kwijt bent, als hij niet als gestolen geregistreerd staat zal je een attest van verlies meekrijgen en met dit attest ga je naar een piaggio dealer om een duplicaat te bestellen...

Als je geen risico wil lopen laat dit dan via de verkoper regelen, maar zeg in geen geval dat je hem zonder GVA hebt gekocht anders kun je er achter fluiten !

Nomalerwijze is de verkoper verplicht om dit te doen.

En nu maar wachten op de betweters om mij te verbeteren of tegen te spreken...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb enkele dagen geleden mijn eerste vespa (50cc) gekocht en ook zonder papieren.

Ook ik heb dit forum zitten nalezen over hoe ik aan een gelijkvormigheidsattest moest geraken.

Wel, ik ben juist naar de politie gegaan met chassis-nr en ik heb zelfs mijn e-mailverkeer tussen mij en de verkoper afgeprint en meegenomen (moest het een gestolen vespa zijn, weet maar nooit, dan had ik toch al iets bij de hand).

In ieder geval, ik heb daar gewoon mijn verhaal eerlijk verteld en ze hebben mijn chassis-nr gecheckt. En 5 min later had ik mijn bewijs vr een nieuw gelijkvormigheidsattest aan te vragen. Dat heeft me 30 euro gekost bij een dealer in de buurt en binnen 2 weken mag ik het gaan ophalen.

Misschien dat iemand hiermee geholpen is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...