Ga naar inhoud
Vespaforum.be

snowboarden en vespa...


looneycooney

Aanbevolen berichten

Hey mensen ,

Ik zit al een tijdje met een probleem , feitelijk al sinds ik met de vespa rijd , heheh.

Een van mijn grootste hobby's qua sport is snowboarden , maar sinds de vespa mijn enig vervoermiddel is, ben ik feitelijk niet meer indoor gaan boarden .

Ondertss heb ik dan ook nog een nieuw snowboard en dergelijke en nu heb ik enooorm veel goesting om naar landgraaf of zo te gaan. Maarja , hoe krijg ik nu mijn snowboard mee op de vespa!?

Heeft iemand een idee of een goede ingeving om mij van mijn probleem af te helpen?!

Eventuele montage van rekjes zit ik niets mee in(alleen heb ik geen idee of er grotere rekjes bestaan dan het originele , maar het board mag ook niet in de weg zitten of tever etc uitsteken...en als belangrijkste, het moet stevig vast zitten!

ps: voor een px 2007 heh :)

Een auto is natuurlijk de beste oplossing, maar niet voor mijn portefeuille . Ik hebtrouwens nog een vw golf III cabrio-project lopen die mijn bankrekening elke maand lekker op een laag pitje houd dusja! En deze zal niet af zijn voor eind 2008.

Mvg

Link naar reactie

Snowboard op uwe rug? Daar bestaan speciale rugzakskes voor hé ... Anderzijds misschien niet zo'n goed idee gezien de wind dat dat gaat opvangen.

Kunt ge uw board niet op uw zadel leggen, en er dan gaan opzitten?

off topic: dees weekend 3 dagen boarden in oostenrijk ... maar niet met de vespa ;-)

Link naar reactie

heee dat is het wat ik zocht seh! bedankt!

Mja dat fietsenrek is niet praktisch omdat ie telaag werd geinstalleerd ...

Dit daarentegen lijkt me idd de oplossing!

Ivm rugzakken , heb ik al opezocht , maar de meesten komen dan ook nog eens op het zadel te steunen , waardoor ie echt hangt aan uw schouders en dan 70/90 km/h rijden idd, lijkt me idd geen oplossing , vooral voor de veiligheid . Tevens denk ik ook dat ie dan tehoog uitsteekt nr wat wettelijk mag , denkik toch .

Nu moet ik wel zien , want in dit geval zal ik het zelf moeten maken denkik , vind geen winkel of zo die kan helpen dusja. Op zich geen probleem enkel makkelijk gaat het wellicht niet zijn ...vooral de voorkant , mits ik niets heb om daar iets te bevestigen en het mag niet op het stuur gemonteerd heh...

Mja er bestaat dus feitelijk niets wat gewoon monteerbaar is voor de vespa?!

ps: het originele voorste rekje van vespa, is dat vrij stevig ?, ik bedoel om daarop verder iets te maken en wat dan toch wel een kleine 25kg mag dragen (mits wind etc)

Op het zadel bevestigen zou idd misschien een tijdelijke oplossing kunnen zijn , kzal dat al eens bezien...

Mvg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...