Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toebehoren Gts


Pierre Pieter Pierrot

Aanbevolen berichten

Bij de toebehoren van de VESPA GTS zie ik de mogelijkheid van een achtervalbeugel in chroom.

Persoonlijk en enkel op basis van de lijst v d toebehoren,vind ik deze wel zeer prijzig.

Gaat het hier echt om een valbeugel of is hij uitsluitend en alleen bedacht voor opsmuk van de GTS ?Hij oogt idd wel mooi hé.

Zou je bijvoorbeeld uwe GTS op zijne zijkant kunnen & durven leggen zonder dat de "valbeugel" dichtklapt of enig schade aanbrengt aan het plaatwerk ?Zeg eens "even-af" uw mening bij gelegenheid...in zoverre die op uwe scooter aanwezig is.

VMG

de Pierre

Link naar reactie

valbaren zijn wat mij betreft een aanwinst, mooi en bovendien helpt het toch veel krassen te voorkomen bij een schuiver, ik spreek van ondervinding,

enne niet twijfel maar doorzetten die aankoop van een GTS250, al dan niet met of zonder ABS, daar kan ik me niet over uitspreken, die optie bestaat niet bij 125cc

wij beklagen ons persoonlijk wel dat we niet bij wijze van spreken al 5 jaar eerder een GTS'ke hadden (al rijden we dan wel met een 125cc), het is een zaligheid!

@il paperino: volgens mij passen die valbaren zowel op een GT, GTS als GTV, mijns inziens is er aan de achter kant van deze types 4T weinig verschil te zien...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik ben ook op zoek achter die achterbeugel in chroom... die zijn inderdaad wat prijzig, en daarom ben ik wat gaan rondsurfen op internet. Nu bij www.sip-scootershop.com zijn ze het goedkoopst tot nu toe. Nu mijn vraag is ook of er daar kwalitatief een verschil in steekt ? Op het eerste zicht lijken die dezelfde als op de officële site van vespa. Ook voor op de valbeugel vooraan hebben ze twee modellekes, maar daar zie je wel degelijk dat de duurste ook een stootbeugel heeft en dus bij eventuele crash wel steviger moet zijn ... Is er bij chroom ook een verschil qua roestvorming ?

Link naar reactie

@il paperino: de valbeugels niet van Vespa zelf hebben een ander model, let erop dat wanner je iemand meeneemt achter, dan neem je best de valbeugel van Vespa zelf, die andere die ik al gezien heb, daar zit je passagier dan constant met zijn voeten tegen, persoonlijk hebben wij dus gekozen voor de Vespa-achterbeugel en hij heeft jammer genoeg al letterlijk gediend als valbeugel, toch een geluk dat die eropstond, veel krassen vermeden!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...