Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gps met zuignap veilig of niet op het windscherm?


Il Paperino

Aanbevolen berichten

Ik heb een mio 310 voor in de wagen, mijne gtv komt er volgende week aan en zou ook daarop graag mijn gps gebruiken.

vraag 1 : Is dit wel veilig met de zuignap op het kleine windscherm ?

vraag 2 ; In de wagen is dit dus trillingsvrij, is dit ook zo op de vespa ?

vraag 3 : Ik heb enkel een sigarettenaanstekeraansluiting voor in de wagen, of USB om met de pc thuis te laden, in vorige forums gelezen dat je een sigarettenaansluiting kan kopen in auto 5. Lijkt me wel een goed idee, heeft iemand praktische informatie of wat foto's zodat ik kan zien hoe ik daaraan moet beginnen, bvb vastmaken van die aansluiting ? waar stroom aftakken ?

Thanks,

Link naar reactie

ik gebruik bij mijn px enkel de zuignap, zet deze vast op mijn bagagrek. (trillingen vallen mee) Is tot hiertoe nog maar 1 keer losgekomen (op een zandweggetje met véél putten) Daarom bevestig ik het polsbandje nog altijd ergens aan, zodat hij nooit ver kan gaan vliegen ;-)

Link naar reactie

Niet alle gps-en die je in de wagen gebruikt zijn geschikt voor de vespa, vanwege niet schokbestendig en waterdicht .

De zumo reeks is speciaal gemaakt voor de motor schokbestendig en waterdicht , maar wel wat prijziger vanwege die eigenschappen.

Link naar reactie

Zo'n ram-mount is waarschijnlijk niet universeel, zal eens op de site van mio moeten zien of zij die ook aanbieden... betwijfel ik sterk ... het zal improviseren worden denk ik, heb nu geen zin om nu al mijn gps voor de wagen te verkopen en ééntje te zoeken die voor beide kan dienst doen.

En helaas nog steeds geen nummerplaat in de bus, dacht dat ze daar iets sneller werkten " vorige donderdag is mijn aanvraagformulier opgestuurd " ze voorspellen vrijdag een mooi lenteweertje, zou dus graag een eerste ritje doen met mijne nieuwe vespa.

Link naar reactie
Zo'n ram-mount is waarschijnlijk niet universeel, zal eens op de site van mio moeten zien of zij die ook aanbieden... betwijfel ik sterk ... het zal improviseren worden denk ik, heb nu geen zin om nu al mijn gps voor de wagen te verkopen en ééntje te zoeken die voor beide kan dienst doen.

En helaas nog steeds geen nummerplaat in de bus, dacht dat ze daar iets sneller werkten " vorige donderdag is mijn aanvraagformulier opgestuurd " ze voorspellen vrijdag een mooi lenteweertje, zou dus graag een eerste ritje doen met mijne nieuwe vespa.

Neem eens kontakt op met http://moto2000.be/

Is een eerlijke gast, en heeft waarschijnlijk wel iets liggen voor een Mio.Ik heb mijn Ram Mount daar gekocht, dankzij "Mgent" en ik ben er tevreden van. Het is feitelijk alleen de houder voor het gps toestel zelf die verschillend is voor elk type. De rest is qua montage hetzelfde. Voor een Vespa dan, wel te verstaan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...