Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gaskabel


Brett

Aanbevolen berichten

Nondemiljaarde, zopas terug van de garage en 2u zitten moosjen (kben Westvlaming he) om een nieuwe gaskabel te steken.

Gevolg: tis nog nie gelukt, kabel is zo goed als nr de vaantjes en kbent fameus moe!!!

Zijn der ier nog Vespisten die daarmee al miserie gehad hebben?

Kmoe wel zeggen, op m'n pk50xl zit er in het stuur een zwarte gummi om m'n kabelgaine tegen te houden en die is verloren gegaan.

Kzou best ne nieuwe zoeken zekerst?

Of ene zelf maken op ne draaibank.

Enfin, kmoest dit even kwijt, kwestie van gerust te knn slapen straks.

Gegroet.

Link naar reactie

Ik heb geen ervaring met een pk50, maar met kabels vervangen kan je soms wat kloten, ik zou zeker voor een nieuwe gummie gaan, als het niet nodig was haaden ze er waarschijnlijk geen in gezet.

Als iets vandaag niet lukt, laat het dan rusten en begin een andere dag opnieuw met volle moed

groetjes

Link naar reactie

je moet zeker je kabel goed invetten. gewoon het uiteinde in een pot met vet stoppen. dan zal hij er ook veel vlotter ingaan.

ook zeer voorzichtig tewerk gaan. als de kabel stropt dan meteen een beetje terug trekken en dan verder proberen.

ook zien dat je zo weinig mogelijk bochten moet doen. ik heb eens men teller eruit gehaald om zo de kabel recht naar omhoog te kunnen stoppen en dan gaat het ook veel vlotter.

succes en vooral je tijd nemen.

groeten

Link naar reactie

Bedankt gasten, vandaag al veel beter.

Volgende week naar Sunparks, even genieten en daarna met volle moed er terug in vliegen!!!

Kga idd es rondneuzen om zo een gummi te vinden want kzal die nodig hebben, zonder gaat blijkbaar niet!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...