Ga naar inhoud
Vespaforum.be

v31 terug in eerste lak


xanax

Aanbevolen berichten

zo heb ik hem enkele maanden geleden gekocht

Foto0073.jpg

technisch volledig in orde laten stellen bij Alex

met behulp van carrosserie schuurpapier en kruipolie en op de moeilijke plaatsen met behulp van een scalpel zit ik al hier

DSC01112.jpg

DSC01110.jpg

een monnikkenwerk maar wel leuk als je een mooi vlak hebt vrijgekregen

Ik twijfel wel of ik de blote aluminiumplekken zo zou laten of ze zou laten retoucheren met airbrush

Link naar reactie

Proficiat met de aankoop. Hij is prachtig. Maar begrijp het niet goed.Wil je enkel het roest wegwerken of wat? Of ga je heel de Vespa met en scalpel onder handen nemen? Als dat zo is zou ik ern een deurwaarder bij nemen ,dan kom je in de Guiness Book of records ,denk ik.

Link naar reactie

inderdaad, alles wat nu groen is, is vrijgelegd met schuurpapier en scalpel en binnen enkele maanden is er niets van wit meerte zien.

Wel jammer is dat voordat ze in het wit gespoten is er op de billen en het voorspatbord geschuurd en geplamuurd is geweest waardoor er enkel plekken in aluminiumkleur inzitten. Die zou ik eventueel met airbrush laten overspuiten

Link naar reactie

dat lijkt mij eerlijk gezegd echt prachtig, het lijkt wel een 'blootlegging' van een oude schat, zoals op een oude schatkist de verf van het goud krabben zodat het blinkende goedje zichtbaar wordt!

veel succes ermee, het is'n huzarenwerkje maar het zal lonen achteraf, ik sta er echt van versteld dat je aan zoiets wil beginnen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...