Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nuvi 350 op Gts 125


jonaax

Aanbevolen berichten

beste vespavrienden,

nadat ik hier verschillende methodes gezien heb om een gps op een vespa te monteren heb ik dat zelf ook maar gedaan.t'is altijd makkelijk als ge een goeie gids mee hebt.

eerst heb ik een sigarettenaansteker geplaatst in het orginele linkerkastje(gaatje gemaakt dat een milimeter kleiner is dan de aansteker zodanig deze goed gespannen zit.

elektriciteit vebonden aan de verlichting(een beetje werk aan in die zin dat ge het een en het ander moet demonteren)

dan bij moto 2000(gent) een ram mount systeem gekocht(67.50 euro)

foto's hiervan kun je bekijken via volgende link:

http://picasaweb.google.be/jonaax/GpsOpVespaGts125

gr john

Link naar reactie

als je niet buiten komt als het regend zal je hier in belgie nie veel rijden wij hebben ook een gts 125 met gps er op maar regen houd ons niet tegen onze gps is niet verbonden met een sigarettenaansteker maar rechtstreeks aan het kleine licht vooraan laten doen bij de smout ;-)

Link naar reactie

Mij lijkt het ook wat omslachtig om die sigarettenaansteker daar tussen te zetten

Mij lijkt het gewoon onnodig om die hele gps er op te zetten Tenzij je van plan bent een woestjn rit in de Dakar rally mee te doen Ik rijd al van 90 met motoren

en scooters en heb zelf nog nooit een gps nodig gehad hoe ontdek je die mooie plekjes,toch juist door eens fout te rijden Alles word in deze tijden reeds gepland en uitgekiend Nog maar te zwijgen hoe dat die moderne tech, er uitziet op een stukje design als een vespa

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...