Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mijn vespa pk50xl automatica elc.


sil

Aanbevolen berichten

hey

kheb thuis een vespa pk50xl automatica elc. staan helaas niet (meer) in beste toestand

heb hem enkele jaren geleden gekocht een halfjaar met rond gereden maar helaas vervolgens laten vastlopen . nu had ik wel een reserve motot er bij gekocht en heb die indertijd met enkele vrienden er proberen onder zetten maar helaas is dat project halverwege stilgevallen. en staat hij sinds dien in mij garage te verkommeren . nu zou ik hem echter graag terug in orde maken . heb met vespa dealer in de buurt gebelt maar die zag dat niet zitten alle sinds niet tegen schappelijke prijs !!

mijn vraag is eigenlijk of er iemand iemand of een zaak kend die tegen een kleine vergoeding eens wilt kijken en misschien proberen of de motor nog draaid ! ken er helaas zelf niet voldoende van .

alvast bedankt

sil

Link naar reactie

Denk wel dat er hier mensen zijn die je willen voorthelpen, zeker als je het gedane werk weet te waarderen door een kleine vergoeding. Het zou daarom ook handig zijn moest je je profiel verder invullen, zodat die mensen weten vanwaar je afkomstig bent. Een vespa-rijder rijdt graag, maar in deze winterse temperaturen naar plaats onbekend te rijden, is voor velen toch wel te veel gevraagd ;)

Link naar reactie
dat is bij deze opgelost ! ik kan altijd de brommer ter plaatsen brengen eventueel !

sil

Ik zie geen verandering hoor ;) Vergeet niet telkens je iets wijzigt aan je profiel om op opslaan te drukken, een veelgemaakte fout. Maar onze behulpzame Dries zal je wel meer informatie verschaffen ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...