Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa PX 125 chroomset


wout01

Aanbevolen berichten

Ik heb kortgeleden een PX 125 gekocht en ben op zoek naar de leuke chroom accessoires.

Na een tijdje op internet geocht te hebben heb ik niet kunnen ontdekken wat er bedoeld wordt met het chroomset.

Op de site van Vespa word er geen uitleg gegeven van wat dit inhoud en ook de foto ontbreekt.

Op andere sites... idem.

Als er iemand is die het chroomset al aangekocht heeft en mij kan vertellen wat dit inhoud zal ik hem/haar zeer dankbaar zijn.

Link naar reactie

Ik heb een volledige chroomset op mijne PX.

Rond het spatbord van voor, bagagerekje vooraan, bagarekje achteraan, valbaren rond de linker en rechterbil en valbaren opzij van het handschoenkastje

Dit zijn foto's van toen ik hem juist had, ondertussen is die al helemaal veranderd!

In mijn profiel kan je zien hoe die nu is!

1001lv4.jpg

1003xk8.jpg

Van waar ben je, anders bij De Pauw in gent kan je alles appart bestellen.

Grtz Michel

Link naar reactie

Ik heb juist een mailtje terug gekregen van easyparts.nl en hierin is mij gezegd dat Vespa geen beenschildbeugels maakt maar dat het wel verkrijgbaar is van het merk Logoscooter en dat deze ook betere kwaliteit bieden. (Laat het maar aan de Duitsers over om de beste kwaliteit te bieden;) )

Ik vraag me nu af of iemand mij uit ervaring kan zeggen of Logoscooter betere kwaliteit levert dan Vespa?

En is er een kleurverschil in de door Vespa aangeboden chroomdelen en die van Logoscooter?

Ik zou namelijk graag een Vespa spatbordbeugel hebben omdat die een blinkend vespa logo hebben :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...