koen janssens Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 Heeft iemand een andere uitlaat op een 250gts? Is dit aan te raden Link naar reactie
mgent Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 Zie er ook het nut niet van in om op een gts een andere pijp te steken. Buiten het produceren van meer lawaai, en je bankrekening lichter, is er niet veel voordeel uit te halen. Link naar reactie
stanman Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 een onbekende uitlaat mischien, voor de onbekende gegevens in uw profiel Link naar reactie
rockit Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 de gt van speedracer klinkt anders wel veel mooier met een andere uitlaat..en tziet er ook beter uit...maar weerom smaken verschillen..dat moet zeker bestaan voor een gts.. Link naar reactie
rockit Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 alsof ik dat niet wist dat het een gt was..en een gepersonaliseerde... Link naar reactie
jospa Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 ik zou ook wel geïnteresseerd zijn in een uitlaat die niet roest...Mijn gts ziet er na 15 maand en 16.000km nog uit als nieuw, maar die roestige uitlaat was al vrij snel een smet op het plaatje. Het is allicht een marketing-keuze bij Piaggio, die mij echter niet bevalt. Dus als er iemand weet waar je een roestbestendige en degelijke uitlaat voor gts kan kopen hoor ik het graag. Link naar reactie
mgent Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 sip heeft er o.a. van scorpion in roestvrij staal. Link naar reactie
jospa Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 eens gekeken bij sip : met de joint-pipe erbij zit ik aan ong 340€ ! Ik ga eerst kosten besteden aan een valbaar om mooi te houden wat mooit is. toch bedankt. Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 Meer info over uitlaten (PM of Skorpion) vindt je op www.modernvespa.com.De vraag is alleen : waarom zou je dat doen ? Voor een viertakt geeft dit niet zoveel verschil ! De originele is nog steeds de beste. Dr Piaggio heeft hen niet voor niets zo ontworpen ! PM is poepeduur en eigenlijk veel te luid (is niet in alle landen street legal). Ze horen je natuurlijk van ver aankomen, maar ik zou er niet 'snacht mee willen thuiskomen... Waarom altijd beginnen sleutelen aan die dingen, laat ze gewoon origineel. De Gts is zowieso de snelste vespa ! Leovici 4road is the way to go... "This is a link to a video of the same exhaust on a different bike with the decibel killer And this is without the decibel killer It sounds a bit different on the GTS - more growly with the decibel killer -but you get the idea." Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 8 november 2007 Delen Geplaatst: 8 november 2007 ...Ge kunt daar een bom geld tegenaangooien... No shite! ;-) Link naar reactie
VespAlfa Geplaatst: 9 november 2007 Delen Geplaatst: 9 november 2007 Ik heb 11000km in 1 jaar gereden en mijn uitlaat ziet er nog uit als nieuw. Geen roest. Tip: bij elke wasbeurt wrijf ik de uitlaat grondig in met olie Link naar reactie
jospa Geplaatst: 9 november 2007 Delen Geplaatst: 9 november 2007 inwrijven met olie...raar, olie beschermt zeker tegenn roesten, maar begint dat dan niet te roken en te stinken als de uitlaat opwarmt ? Link naar reactie
VespAlfa Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 geen idee of dat rookt... ...ik zie dat nie als ik rij... ...ik vraag me wel of waarom auto's achter mij steeds met mistlichten rijden... en nu even serieus... ... nee, nix gene rook of stank hoor...ik ga ook nie meteen rijden dan he... ..want bij elke wasbeurt wordt er tevens gepolisht met wax en dan ben ik weer een 1,5 uur verder en is de olie goed ingetrokken en de uitlaat mooi zwart. Link naar reactie
coney T-town Geplaatst: 10 november 2007 Delen Geplaatst: 10 november 2007 Het zou (zonder te beseffen) een vorm van blauwen kunnen zijn. Een metode waarbij metaal goed warmgestookt word en dan in een bad olie word afgekoeld. Zo slaagt het metaal blauw uit(daarmee blauwen). En zo een roestwerende laag vormd. Deze metode valt niet te verwaren met blowen. Link naar reactie
bob-vdg Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 de uitlaat gaat er niet van blauwen of roken, tenzij de uitlaat net is gepoliert. je moet de olie erop doen en dan warm rijden, zodat de olie erin trekt. dit voorkomt roestvorming Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.