Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa 250gts


koen janssens

Aanbevolen berichten

ik zou ook wel geïnteresseerd zijn in een uitlaat die niet roest...Mijn gts ziet er na 15 maand en 16.000km nog uit als nieuw, maar die roestige uitlaat was al vrij snel een smet op het plaatje. Het is allicht een marketing-keuze bij Piaggio, die mij echter niet bevalt.

Dus als er iemand weet waar je een roestbestendige en degelijke uitlaat voor gts kan kopen hoor ik het graag.

Link naar reactie
Meer info over uitlaten (PM of Skorpion) vindt je op www.modernvespa.com.

De vraag is alleen : waarom zou je dat doen ?

Voor een viertakt geeft dit niet zoveel verschil !

De originele is nog steeds de beste. Dr Piaggio heeft hen niet voor niets zo ontworpen !

PM is poepeduur en eigenlijk veel te luid (is niet in alle landen street legal).

Ze horen je natuurlijk van ver aankomen, maar ik zou er niet 'snacht mee willen thuiskomen...

Waarom altijd beginnen sleutelen aan die dingen, laat ze gewoon origineel. De Gts is zowieso de snelste vespa !

Leovici 4road is the way to go...

"This is a link to a video of the same exhaust on a different bike with the decibel killer

And this is without the decibel killer

It sounds a bit different on the GTS - more growly with the decibel killer -but you get the idea."

Link naar reactie

geen idee of dat rookt... ...ik zie dat nie als ik rij... ...ik vraag me wel of waarom auto's achter mij steeds met mistlichten rijden...

en nu even serieus... ...

nee, nix gene rook of stank hoor...ik ga ook nie meteen rijden dan he... ..want bij elke wasbeurt wordt er tevens gepolisht met wax en dan ben ik weer een 1,5 uur verder en is de olie goed ingetrokken en de uitlaat mooi zwart.

Link naar reactie

Het zou (zonder te beseffen) een vorm van blauwen kunnen zijn. Een metode waarbij metaal goed warmgestookt word en dan in een bad olie word afgekoeld. Zo slaagt het metaal blauw uit(daarmee blauwen). En zo een roestwerende laag vormd.

Deze metode valt niet te verwaren met blowen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...