Ga naar inhoud
Vespaforum.be

achterband vervangen van een piaggio ciao'ke?


dB

Aanbevolen berichten

Wiel eruit flikkeren is de beste manier. Dan kan je goed voelen of er iets door je buitenband steekt.

Dat had ik zelf nog wel kunnen vinden, maar hoe zit dat wiel juist vast, want hangt vanalles tussen. Vooraan is het wel een pak gemakkelijker

Link naar reactie

Remkabel afkoppelen. Keting af het achterste tandwiel laten lopen. Langs bijde kanten 2 bouten loszetten en riem eraf leggen. Bouten eruit draaien en hopla.

(het zou kunnen dat je het vrijwiel eraf moet schroefen. Hangt ervan af of deze ergens achter blijft hangen)

Met 2 bandenlepeltjes de buitenband er aftrekken.

Maar gebruik deze lepeltjes niet om hem er terug op te leggen. Dit moet gewoon met de hand gebeuren. Anders heb je kans dat je de band al meteen terug kapot pitst.

Is mijn uitleg voledig genoeg? Anders hoor ik het wel zeker.

Groeten Coney

Link naar reactie
Remkabel afkoppelen. Keting af het achterste tandwiel laten lopen. Langs bijde kanten 2 bouten loszetten en riem eraf leggen. Bouten eruit draaien en hopla.

(het zou kunnen dat je het vrijwiel eraf moet schroefen. Hangt ervan af of deze ergens achter blijft hangen)

Met 2 bandenlepeltjes de buitenband er aftrekken.

Maar gebruik deze lepeltjes niet om hem er terug op te leggen. Dit moet gewoon met de hand gebeuren. Anders heb je kans dat je de band al meteen terug kapot pitst.

Is mijn uitleg voledig genoeg? Anders hoor ik het wel zeker.

Groeten Coney

Nen dikke merci, 't is mij gelukt.

Prachtig toch zo'n forum waar mensen elkaar nog willen helpen voor een simpel mercike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...