Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waarde Spaanse Vespa


Chris

Aanbevolen berichten

Logischerwijs zijn er minder duitse gemaakt dan italiaanse, maar, de italiaanse zijn dan weer "echter" volgens sommigen, dus tja...

Emotioneel is afhankelijk van persoon tot persoon, daar kan je geen lijn in trekken. Ik bvb heb besloten voor alles te gaan wat in '58 gemaakt is. Nog steeds op zoek naar een VS4 maar, ook naar een Acma van '58. Emotioneel heeft dat voor mij dus een bepaalde waarde, maar voor een ander is dat weer flauwekul. En dan praten we nog niet eens over de Moderns, ook die zullen wel een bepaalde emotionele binding hebben met hun hypermodern spul die wij, gewone stervelingen, niet begrijpen. Dus opnieuw tja...

Veel plezier verder, Chris, met de zoektocht naar de vragen en vooral antwoorden van het leven! ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Awel toen ik besloten had om mij een nief masjien aan te kopen dacht ik ook eerst een 4-takt (GTV, had ik zelfs al besteld) te kopen maar de binding met een 2-takt motor deed me uiteindelijk toch bezwijken voor een PX125. Al een sjanse dat de dealer zo vriendelijk was (en nog steeds is) om de eerste bestelling te annuleren.

En ik geniet er dagelijks van naar en van mijn werk.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...