Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kosten...


ChrisGarn

Aanbevolen berichten

Ben een 2-tal weken onderuit gegaan tijdens een lichte regenbui op een kasseistrook in het begin van mijn straat toen k een bocht nam.

Ik rij met een Vespa PK50 van ergens in de jaren 80. Nu is vooraan, aan het spatbord van mijn voorwiel, een groot stuk afgebroken. Enig idee wat dit lolleke me zou kunnen kosten?

Ik heb het afgebroken stuk ook liggen, maar denk dat kleven geen optie is:

- zou er ten eerste waarschijnlijk snel weer af liggen

- Vespa onwaardig

- ...

Zou het mogelijk zijn dit stuk in blik/metaal te plaatsen ipv in plastiek, want dat plastiek is toch maar iets raars aan een Vespa... En indien dat het geval zou zijn, wat kost dit dan meer/minder dan het plastieken equivalent?

Ook aan de zijkant, de klep die naar mijn motor leidt, is er schade... deze klep is helemaal ingedeukt en als ik het paneel probeer te openen lukt dit niet meer... ook hier graag een idee qua kosten...

Dikke merci alvast!

Link naar reactie

Spatbord kost voor een PK een 30 euro dacht ik.

Zijpaneeltje iets minder.

Beide in chrome

Als je ze in je huidige kleur wilt ga je ze dan nog wel moeten laten spuiten.

Voor zo'n 2 nieuwe stukjes is dat wel niet enorm veel. Schat iets van een 30 euro. Kan me natuurlijk vergissen.

Het monteren van een spatbord kan wel even duren omdat heel je vork eruit moet.

Als je dit wilt laten doen gaat het je dan natuurlijk ook wat kosten. Maar mits je bezit over enige handigheid en een minimum aan "vespa-ervaring" lukt dit iedereen.

grtz,

Nikolas

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...