Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Onderhoudsbeurten Limburg


w_boelen

Aanbevolen berichten

Ongetwijfeld zijn er hier mede-limburgers aanwezig.

Ik heb vorig weekend een 2dehands LX gekocht met 500km op te teller.

Nu ben ik stillekes aan op zoek naar iemand waar ik m'n onderhoudsbeurten kan door laten doen.

Ik heb reeds 1 telefoontje achter de rug met een dealer in Limburg (namen noemen hoeft voor mij niet). Laat me stellen dat het erop neer kwam dat ze al werk genoeg hadden dus een onderhoudje voor mij kon wel maar ik moest niet te veel van service verwachten.

Ik heb geen zin om alle limburgse dealers af te bellen en dan iedere keer een preek te krijgen dus vraag ik het maar hier. Hopelijk zijn er weer helpende zielen aanwezig.

Waar gaan jullie in Limburg (BE of NL) op onderhoud? (ik neem aan dat jullie daar dan ook tevreden zijn)

Is dat een Vespa dealer of niet?

Heb je je Vespa nieuw of tweedehands gekocht?

Mvg,

Werner

Link naar reactie
Bedankt voor de reacties. Ik veronderstel voor Kurt dat hij ook daar zijn scooter heeft gekocht.

Zijn er mensen die op onderhoud gaan in Limburg zonder dat je er je vespa hebt gekocht? (Of zijn er echt maar 2 Limburgers op dit forum?)

DJBlackdisc die was toch ook van "de Limburg" hé?!

Wat is er daar eigenlijk mee gebeurd dat we die niet meer horen?

Link naar reactie
Bedankt voor de reacties. Ik veronderstel voor Kurt dat hij ook daar zijn scooter heeft gekocht.

Zijn er mensen die op onderhoud gaan in Limburg zonder dat je er je vespa hebt gekocht? (Of zijn er echt maar 2 Limburgers op dit forum?)

Ik heb er inderdaad ook mijn vespa PX gekocht.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...