Ga naar inhoud
Vespaforum.be

21 okt: Met de vespa naar .... Oostende !


mgent

Aanbevolen berichten

Aangezien sabine heeft gezegd dat,tegen het weekend de orkaan Marlies in een lagedrukgebied ons land zal passeren. En het lage wolkendek zondag zal opgetrokken zijn. En we dan kunnen genieten van een deugddoende late herfstzon. En van een stevige zeebries. Gaan we met de vespa naar Oostende.

We gaan op bezoek bij de peetvader der vespisten, we gaan met hem op het strand zitten en luisteren naar zijn wilde zeemansverhalen. En, we nemen hem een pot mosterd van Tierenteyn mee. ( Mee of zonder zaatjes René?)

Komende zondag, 21 oktober.

Vertrek vanuit Gent om 12u30 aan station Dampoort.

Dus wie zin heeft om ons mee te vervoegen...

Laat hier een paar lettertekens na indien je meevespt.

hij had ons al zoveel te vertellen

en we luisterden steeds gedwee

hij is een wonder in het pellen

van garnalen uit de zee

hij kent alles van de vissen

van de schol en kabeljauw en de vespa

en we kunnen hem niet meer missen

daarom gaan we met de vespa naar Oostende

Pa,pa,pa,pa,paaa

want daar woont onze hartendief

pa,pa,pa,pa,paaa

hij kwam ons redden van onze vespapijn

wat heeft hij ons toen geleerd

dat we niet weg zouden kwijnen

als we trapten op de vespa zijne steert ...

daarom gaan we met de vespa naar Oostende

Pa,pa,pa,pa,paaa

want daar woont onze hartendief

pa,pa,pa,pa,paaa

Link naar reactie

Marc vergeet die oliekeerring van die Primavera niet

Ik heb ondervonden dat je in 2007 tot nu toe niet op het weer kon rekenen, toch heb ik de indruk dat de herfst redelijk betrouwbaar is. Ik zal in alle geval de frigo aan boord goed vullen.

René

Link naar reactie
Maar Fooraapje komt mee en die heeft ervaring met schietkramen.

En ons Foorteefje zal ook meehelpen haha

Zal haar beladen met al onze geweren uit onze 2 schietkramen!

Dus aan de mensen van Oostende, opgepast é, 't zal er stuiven!!!

Link naar reactie

misschien inderdaad, maar ik weet nog niet of ik zondag vrij ben, ben momenteel druk in opleiding bij mijn nieuwe werkgever, we zijn een vzw aan het oprichten, een asiel voor tropische dieren waarbij ik de volledige boekhouding etc doe, alsook de sponsorcontacten behandel, maw drukdrukdruk... ..maar kom, tzal een dezer dagen wel eens lukken zeker...nu ja, alleszinds een waarschuwing, als ge de brugse baan neemt van houtave naar bredene : er staan de laatste tijd veel flitsers op dat stuk...

Link naar reactie

Jo de manne,

Ik heb gebeld naar de flitsdienst, het toestel langs Brugse baan, met onmiddelijke boete(dood met de kogel)waarvan hoger sprake wordt bijgeregeld. Het zal niet werken voor mannen/vrouwen van Gent. Voor Antwerpenaars heb ik het niet gevraagd.

René

Link naar reactie
Jo de manne,

Ik heb gebeld naar de flitsdienst, het toestel langs Brugse baan, met onmiddelijke boete(dood met de kogel)waarvan hoger sprake wordt bijgeregeld. Het zal niet werken voor mannen/vrouwen van Gent. Voor Antwerpenaars heb ik het niet gevraagd.

René

Haha! Wij nemen ne sluipweg of komen over 't water! :-D

Langst den anderen kant natuurlijk, kunnen we ook ons VCG vestje aandoen... ;-)

Tis maar da flessen nie echt tegen kogels kunnen...

Link naar reactie
't is maar da flessen nie echt tegen kogels kunnen...

Hi Peter

Weer eens met de flitskastenfirma gebeld met de vraag een röntgenoog bij te plaatsen.

“X stalen gaan niet door metaal” vertelde de brave man. Na mijn uitleg verwees hij mij naar de verrekijker-flitskast die scherp op de handen let en bij onze noorderburen veel verkocht werd.

“Een flitskast met verrekijker die goed naar de handen kijkt,”vroeg ik

“Ja” antwoordde de man”iemand met lege handen wordt omgelegd”

Doei tot zondag

René

Link naar reactie

Ik heb vandaag heel wat mensen gezien die ik enkel van naam kende. Als er iemand iets schrijft kan ik er nu ook zijn gezicht bij voorstellen of van zijn vrouwtje. Het was een toffe leuke bonte bende. Jammer dat ik niet met elk afzonderlijk een babbel kon maken. Bedankt voor het bezoek, tot de volgende keer

René

Link naar reactie

René, bedankt voor de warme ontvangst! Het was leuk je eindelijk te leren kennen, niet zozeer Vespa-gewijs maar... en een volgende keer gaan we zeker ergens in een kuip, onder het genot van kort nat en een stevig windje, sterke verhalen ophangen. Zoals het hoort! ;-)

Bedankt!

Peter.

PS: de cd komt eraan!

Link naar reactie

René, van ons hier ook nen dikke merci voor de warme ontvangst op de wondermooie zeilyacht en op de prachtige ligging naast de Mercator!

Hopen je zeker nog eens te ontmoeten en te mogen luisteren naar je avonturen.

ritjeoostendebijren2110wl3.jpg

ritjeoostendebijren2110fj7.jpg

ritjeoostendebijren2110um6.jpg

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...