Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rit Haagse Vespaclub REGEN REGEN REGEN!!!!!!!


Doc

Aanbevolen berichten

Zoals jullie wellicht al gezien hebben is het hier in het Gentse de hele voormiddag al goed aan het regenen. Ik heb daarnet van Erix gehoord dat de Antwerpse delegatie niet komt. Wie komt er wel? Als er bijna niemand op af komt kunnen we deze rit beter aflassen.

Peter

Link naar reactie

hier in Asper, kanten van vlaamse ardennen is al opgehouden met regen. wel nog goed bewolkt.

Een beetje motregen houdt mij en m'n wespje niet tegen!!

Maar alleen een ritje doen is natuurlijk ook niet zo leuk ...

waar zijn nu die DIE-HARD vesparijders?

Greetz, Staf

Link naar reactie
hier in Asper, kanten van vlaamse ardennen is al opgehouden met regen. wel nog goed bewolkt.

Een beetje motregen houdt mij en m'n wespje niet tegen!!

Maar alleen een ritje doen is natuurlijk ook niet zo leuk ...

waar zijn nu die DIE-HARD vesparijders?

Greetz, Staf

die zijn gisteren een pint gaan pakken in den boogaloo lol!!

Link naar reactie

't was GOE in den BOOGALOO :)

Den dag daarna ni echt! Ik denk, ik zal eens vroeg vertrekken, dan kan ik die SITO+ er nog onder leggen.

Allee, ikke me ne bak bier naar de garage (De Koninck) en monteer eigenlijk vliegensvlug die SITO. Ik monteer mijn achterwiel terug, en de laatste moer die ik wil monteren geeft problemen. Ik had al wreed veel moeite om die eraf te krijgen, en er terug op ging al helemaal ni.

Resultaat: den bout draait nu los in de hub van de rem trommel, en den draad van die bout is kompleet naar knoppen... 1 achterwiel dat maar vaststaat met 4 moeren in plaats van 5, daar rijd ik ni meer mee tot in Gent en terug... Misschien tot aan de Scootermarket ofzo...

Soit, ik was dus ni op de afspraak aan den Esso, maar ik heb blijkbaar niks gemist ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...