Ga naar inhoud
Vespaforum.be

invoer motovespa uit duitsland


Aanbevolen berichten

Ik heb de vraag al eens onder vraag en aanbod gesteld, misschien heb ik hier meer kans op succes.

Ik sta dus op het punt naar Duitsland te gaan om een px125 van 1998 in te voeren.

Wie heeft hier ervaring mee? Is er een verschil tussen een pk125s en px125? of hebben bijden geen europees gelijkvormigheidsattest? Is er al eens iemand van het forum bij de invoerder van de Vespa Benelux geweest voor een keuring in ruil voor een glvheidsattest?

Alle hulp, alle informatie is welkom. Anders wordt het Zaterdag aanstaande voor mij een No-Go.

Vast bedankt, Kristoff

Link naar reactie

de zoekfunctie heb ik wel al gebruikt hoor, het wordt alleen nogal een wirwar op den duur. Het verschil tussen de pk125s smallframe en de pk largeframe ben ik ook nog wel van op de hoogte (het is niet dat ik nu halsoverkop een vespa aant kopen ben. Ik bedoelde dit puur qua papieren, een europees gelijkvormigheidsattest levert immers geen problemen op.

groeten,

kristoff

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het forum is een ervaringsdeskundige rijker.

Ik maak al ritjes, zij het een beetje illegaal de straat in en uit.

Maar het ziet er naar uit dat de papieren in orde komen.

Ik heb gisteren mijn gelijkvormigheidsattest gekregen. De papieren worden nu morgen naar de verzekering gestuurd en dan naar de div. Een weekske geduld dus nog...

1 tip, je kan beter gewoon de regularisatie van de papieren aanvragen en 50 euro betalen dan naar holland te moeten karren, 100 euro neer te dokken en vervolgens te hopen dat ze je een attest willen meegeven. De invoerder is bovendien heel wat minder behulpzaam dan de mensen bij de fod mobiliteit.

de groeten

Link naar reactie
1 tip, je kan beter gewoon de regularisatie van de papieren aanvragen en 50 euro betalen dan naar holland te moeten karren, 100 euro neer te dokken en vervolgens te hopen dat ze je een attest willen meegeven. De invoerder is bovendien heel wat minder behulpzaam dan de mensen bij de fod mobiliteit.

Mja, blijven Hollanders...

gsf_whistling.gif

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...