Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespita's in Linkeroever


Jin

Aanbevolen berichten

de vraag is of vespisten het vet vinden om even rond te rijden met een lieve jongen/meisje ...psycho of nitwit of...

wil je alstublieft even u profiel invullen aub..alvorens de profielridders annex sluwe vette vossen u opmerken en u vespabandjes plat zetten ..

bij deze alvast bedankt

Link naar reactie
de vraag is of vespisten het vet vinden om even rond te rijden met een lieve jongen/meisje ...psycho of nitwit of...

wil je alstublieft even u profiel invullen aub..alvorens de profielridders annex sluwe vette vossen u opmerken en u vespabandjes plat zetten ..

bij deze alvast bedankt

Geen idee wat jij verstaat onder 'mee rondtoeren' en 'technische advies geven', blijkbaar heb je rijkelijke fantasie. Het oproep was geplaatst, omdat in mijn direct omgeving niemand is om mij advies te geven qua rijstijl, reparatie...enz. Uiteraard heb ik nix tegen het rondtoeren met lieve jongen/meisje. Maar wat de profiel betreft, zou ik inderdaad werk van maken, ik heb net de tips hierboven gelezen ivm het plaatsen van een foto. Good for you, good for me, Win-Win, rite dude? Greetz.

P.S. Geen idee wie 'profielridders annex sluwe vette vossen' zijn. Wel ne vette naam! :)

Link naar reactie
@ JIN : fotokes verkleinen ? Download "Irfanview", gratis, legaal en kinderspel om foto's van formaat te veranderen.http://www.irfanview.com/. Uitleg nodig : google "irfanview" en je vindt hopen gratis uitleg, zelfs cursusssen.

Merci Koala. Kheb net die software gedownload en inderdaad, het plaatsen van een foto is gelukt. Merci voor de informatie!! Schelmke zal nu ook content zijn!! :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...