Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ongelooflijke zoekertjes


xanax

Aanbevolen berichten

Loool, die eerste had ik al gezien, maar die tweede is anders ook wel een mooie poging :-)

Als dat de vespa was van Britney dan zouden er op z'n minst een paar deftige krassen op moeten staan. Er zal ooit wel es een idioot zijn die erin trapt zeker :-)

Edit:

Ah ja eigenlijk zit er wel een serieuze kras in :-)

26407477_4-scooter-van-britney-spears.jpg

Link naar reactie

Beste Vespa-liefhebbers,

Ik heb zonet de Vespa van Britney spears op de kop kunnen tikken.

Ik zoek echter een sponsor voor een mooi huis voor mij.

Degene die mij hier in kan helpen krijgt van mij de vespa van Britney (mits kleine vergoeding).

Ik verkoop ook nog mijn andere Vespa, deze heeft al veel meegspeeld in Films die opgenomen zij in Italië (in ieder geval lijkt hij er toch op).

Bieden vanaf 10.00€.

En niet allemaal tegelijk aub

Link naar reactie

Ik verkoop mijn vnb, de vorige paus heeft er zeven goede jaren op gereden. De huidige wilde geen vnb onder zijn gezegend brood. Hij heeft meer met ein messerschmittttt. De vraagprijs is 12000 EUR, zegge twaalfduizend euries. De vnb loopt niet op benzine maar wordt voortbewogen door een 'grote hand'. Dat is beter voor het milieu. Een helm dragen is niet nodig omdat er een glazen koepel over de vespa is gebouwd. De koepel is bullitproof. Je kunt er dus ook in Antwerpen mee rondrijden. De vnb is fulloption uitgerust, dus de mogelijkheid om over water te rijden is aanwezig. Verder is de vnb voorzien van een kofferrek met een in carrosseriekleur meegespoten duivenmand. Onderweg witte duiven lossen behoort tot de mogelijkheden. Ik doe de vnb weg met pijn in het hart. Omdat pijn in het hart bij ons al jaren in de familie zit. (iets met genen ofzo)

Reacties naar het adres van de schrijver van de advertentie die door de schrijver is geschreven toen hij dacht laat ik maar eens advertentie schrijven.

GEEUW! (nu was ìk eerst)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...