Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Headset op de Vespa


chroaz

Aanbevolen berichten

the one and only "Thefox" gaat u daar meer info over kunnen geven :)) Hij en z'n vriendin (of ist vrouw?) hebben dat.

Ik ben aan het denken om een Headset te kopen om te communiceren met mijn passagier of medebestuurders.

Heeft er iemand al ervaring met zoiets?

Waar moet ik op letten voor ik het koop?

Groeten,

Chroaz

Link naar reactie

Beste Juffrouw Chroaz (met de woorden die René ons heeft gegeven),

Wij hebben een Midland bluetooth systeem dat we gebruiken voor communicatie tussen twee Vespa's. Daarbij koppelt die ook automatisch op mijn Zumo waarmee ik dan de gesproken instructies kan beluisteren, muziek kan luisteren en m'n telefoon opnemen die ook bluetooth op de Zumo koppelt. Daarnaast uiteraard de communicatie met de andere Vespa, en ik kan al het voorgaande ook doorschakelen naar die andere Vespa. Dit werkt perfect en het geluid, ook bij 90km/uur is gewoon fantastisch. Vragen over verstaanbaarheid zijn niet eens aan de orde, het is net alsof we gewoon naast elkaar staan en we moeten eerder stiller praten dan harder. Slechts 1 (min)puntje als je met twee Vespa's zit; het is bluetooth dus de afstand is max ongeveer 25 meter. Hij koppelt echter automatisch terug als de tweede in range is dus je merkt daar niet veel van. Bijgaand nog een link...

http://www.erconline.nl/midland-bluetooth-intercom-p-2235.html

Wij hebben hem gekocht in Wijnegem, maar ik heb geen idee of dat voor jou interessant is gezien ik in je profiel daarover niets terugvindt, profielen zijn een handig ding, weliswaar niet bluetooth... ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...