Ga naar inhoud
Vespaforum.be

tips ivm afstellen dr en afwijking km teller voor px 125


px125

Aanbevolen berichten

Beste vrienden De eerste km staan er op mor met de nodige ellende en vragen :-) mor het is LEUK haha

zal verhaal beginnen met feit hij starte de allereerste keer ook van de eerste keer en het was zalig bon ik heb de dr 177 met carb 24 sproeier 112 en sitoplus geinstalleerd Na enige km ongeveer 20 zet ik beestje stil wil terug vertrekken mor nada nieuwe bougie nor de kl##ten denk wa veel olie en te rijk bon nieuwe bougie en roule na ongeveer 50 km langs de kant wa blijkt tank leeg miljaar dus dikke drie liter op 50 km is da normaal Nu had ik hier gelezen op gemak roderen tegen vijftig zestig en doe da ook tot ik hoor da ik 85 zou rijden da kan nie zeg ik ok dan mor testen idd teller 6O en auto er achter 85 Paniek heb toch mijn cilinder niet beschadigd ?Nee niks te zien aan de cilinder binnekant en bougie is met grijze neus en rand beetje zwart .Lijkt me normaal de carb staat twee toeren open maar hij schokt lichtjes tijdens constante snelheid .Dus wie heeft er nu een uitleg voor de verkeerde snelheid aanduiding en voor mogelijke oorzaak van schokken (toch niet ah vastlopen hoop ik) is indraaien armer en uit rijker ?Forum heeft me al super geholpen en hoop dit ook tot goed einde te brengen ik gooi het in de groep ;-)

groetjes

Bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...