Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinker "probleem" bij 250 GTS


cavalierslokeren

Aanbevolen berichten

Mijn rechter achterpinker weigert soms dienst.

Neen het is niet het lampje, dat werkte vandaag terug. ????? grrr ????

Sinds begin vorige week werkte mijn rechterachterpinker niet, het lampje op het stuur pinkte tevens versneld. Mijn eerste gedacht lampje defect. Vandaag wou ik het lampje uitdraaien om een ander te gaan halen lees zoeken (dealer in verlof). Dus nog even testen, je weet maar nooit. En je kan het al raden rechterachterpinker werkt. De wesp staat dus stil sinds vrijdagmiddag.

Nu ik er goed over nadenk heb ik zo een vermoeden dat dit nog eens is voorgekomen (februari) zonder dat ik er aandacht aan schonk, het versnelde pinken van het lampje op stuur komt mij bekend voor dacht toen aan de koudere dagen als reden.

Iemand een idee ? - Vochtigheid of ... (heb nog niet gecontroleerd of lampje los zit) Daar er geen gewijzigde omstandigheden zijn tussen het garerenen het nazicht, behalve 3 dagen stil staan in een droge garage.

Link naar reactie

is idd een probleem bij de nieuwe GTS'en volgens onze dealer, een klein draaike geven aan het lampje kan al genoeg zijn om het euvel te verhelpen, de onze had dit ook toen we wilden vertrekken bij de dealer, die had dat gelukkig gezien en heeft dat dus meteen verholpen

Link naar reactie

Ja juffrouw? cavaliers-lokeren

Als een pinkerlicht niet brandt bestaat de kans dat het lampje defect is. Maar als het weer brandt als je er tegen duwt zit je met een slecht contact in de socket. Probeer eens het lampje te reinigen door te bespuiten met contactreiniger.

René

Link naar reactie

typisch Italiaanse top electronica :o)

een geluk dat ze beter motors kunnen maken dan elektriek in elkaar steken. Liever zonder licht en vooruit geraken dan omgekeerd ... :)

maar inderdaad, alles es goed laten nakijken of zelf zien of de contactpunten genoeg en constant contact geven

Link naar reactie

Mijn GTS heeft hetzelfde maar dan in spiegelbeeld : linkerachterpinker faalt af en toe. Oplossing, beproefde 'Onslow-techniek: zacht klopje met de palm van de hand in de buurt van het ding en het werkt wéér! Het snelle pinken van het verklikkerlichtje is idd de waarschuwing.

Bij het 100 Km (op 1400 Km) nazicht heb ik dit gemeld, weet niet of ze er iets aan gedaan hebben maar momenteel doet hij het niet meer.

Dus wel degelijk slecht contactje in socket.

Link naar reactie

Iemand die het gemerkt heeft.

De Cavaliertjes zijn inderdaad juffrouwen, doch ik zie mijn juffertjes nog niet te vlug met de wesp op de baan gaan.

http://www.cavalierslokeren.net/ Een eerbetoon aan mijn lieverds.

http://www.cavalierslokeren.net/huisgenoten/dirk.htm (Het stukje over mezelf op de site)

http://members.lycos.nl/mscooter/ Het onderdeeltje over mijn scooter.

Niet getreurd René het is je vergeven. Mijn profiel is nu ook niet direct een toonbeeld van duidelijkheid.

Link naar reactie

René,

het staat er zo in :

"Cavaliers-Lokeren - webstek van twee lieve hondjes - Cavaliers King Charles Spaniel. Als je lang genoeg zoekt op hun site, kan je de poster (Dirk) van dit forum en zijn huidig (tot na autosalon) voertuig ontdekken. Dit wordt aanstonds vervangen door een vespa 250GTS-ABS"

Ik lees dan dus ".. de poster (Dirk) ..." en ga er dan van uit dat de berijder van die 250 wel degelijk een meneerke is ... wat de foto van betrokkene lijkt te bevestigen.

Neemt niet weg dat, zoals Dirk zelf zegt, zijn profiel-invulling niet overduidelijk is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...