Ga naar inhoud
Vespaforum.be

na de Gentse Feestenrit : enen drinken ?


pascal

Aanbevolen berichten

beste Vespisten,

Zijn er gegadigden om enen gratis te drinken na de scooterrit van nu zaterdag ?

Anders sla ik wat pinten, cola en ice-tea in, zodat we als afsluiter van de rit bij mij een stop doen ? (is vlakbij de Gentse Feestenzone, aan Gent-Dampoort). De drank is dan uiteraard voor mijn rekening.

Plek is er genoeg voor de deur, breed voetpad én de buurvrouw is op vakantie dus daar kan ook al weer 8 man staan. Verder een rustige straat dus volop plaats voor iedereen.

Maar misschien duikt iedereen liever meteen de Gentse Feesten in (te begrijpen) ...

Anyway, indien er gegadigden zijn, reageer hier even, vooraleer ik massaal bier insla en al mijn tuinbanken naar buiten sleur voor niets ;-)

Alleszins tot zaterdag !

Link naar reactie

euhmmmm kga niets beloven, want hoe meer dak da doe, hoe minder der van komt :)

ge weet toch da ge mij nu eigenlijk vraagt om te bewijzen da mijn appelhappie ni zo desastreuze gevolgen had voor de wereld & ons paradijsje, en da ge onrechtstreeks alle pandoraboxtoestanden op mij afschuift.

serieus uitdagingske!

Link naar reactie

beste vrouw der vrouwen...u treft geen schuld...de man had alle verantwoordelijkheid en heeft naar u geluisterd , niet zozeer smachtend naar dat appelhappie maar naar u contentement met alle gevolgen vandien...

de man en daarmee de gehele mensheid incluis pieken paultje , erix en andere planteneters dragen daar de gevolgen van...

ook onze doorwinterde foks als carnivoor gaat rond als een brullend leeuw...

en ja ook u bent gestraft met de maandelijke interne kuising en de drachtpijnen !!!

maar zoals gezegd voor de rest gaat alles goed...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...