Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Ik heb een VL1T gekocht die wel degelijk in België is ingeschreven geweest. Wel in de jaren stillekes. Hij had nog een blauwe motonummerplaat waarvan ik het nummer wel ken. Dat moet jaren 60 of zo geweest zijn. Maar het probleem is dat de rijkswacht er niks van terug kan vinden. Ook de D.I.V. zegt dat het chassisnummer onbekend is. Waarschijnlijk staan die heel oude platen niet in hun databank. What next? Iemand een idee?

Link naar reactie

beste roelroel,gewoon aan mij schenken ik heb dan reserve onderdelen voor als ik iets voor heb (grapje he roel)

zie maar naar uw mail !!!!!

Link naar reactie

De DIV kan heel ver terug gaan. Je kan bij hen inlichtingen bekomen aangaande inschrijvingen/nummerplaten uit het (verre) verleden. Kijk maar eens op hun website. Om privacyredenen worden deze inlichtingen echter enkel verstrekt aan mensen die DIV zelf kan linken aan de scooter/nummerplaat uit hun bestanden. Veel hangt af van wie je de scooter kocht. Weet de verkoper niets meer? Was hij familie van de laatste eigenaar of zo? Of kent hij eventueel nog de naam ervan? Waar hij woont? Overleden ja of neen? Je kan hem of zijn erfgenamen dan contacteren. Enkel de laatste eigenaar of zijn erfgenamen kunnen aangifte van verlies gaan doen bij de politie. Als ze jou dan dat attest geven, moet het lukken.

Als je echter niets meer te weten kunt komen van de scooter dan de nummerplaat en het chassisnummer, vrees ik dat het heel moeilijk gaat worden. Je zou dan een brief kunnen richten aan DIV met alle gegevens die je hebt en je hele verhaal, de slaagkans lijkt me dan eerder gering.

Succes niettemin!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...