Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa vl1t kleur gezocht (iemand al een vl1t laten herspuite


roufio

Aanbevolen berichten

heeft er iemand al een vl1t laten herspuiten,stuur mij eens een foto aub alsook het merk van de verf en de verfcode ,mijn vl is bij de spuiter en ze vinden de kleur niet terug,heb zelf ook geen verfstaal meer op de vespa zitten,zij spuiten met glasurit ,maar zou ze graag hebben in een goede kwaliteit vb spies hecker

alvast bedankt ,goede raad is altijd welkom

Link naar reactie

het gaat om het kleurnummer grigio 15048 max meyers

Link naar reactie

het is volgens mij een veel gebruikt kleur voor een vm2

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb net bericht gehad i.v.m. die Max Meyer verf, grigio 15048. De verf wordt niet meer gemaakt, maar ze kan wel nagemaakt worden. Dit zal om wettelijke redenen dan wel een watergedragen verf zijn, en de productietijd duurt een zestal werkdagen. Moest er iemand geïnteresseerd zijn, laat het maar weten. Deze kleur is gebruikt voor de VM1T, VM2T, VN1T, VL1T.

Cheers,

Kurt

Link naar reactie
heeft er iemand al een vl1t laten herspuiten,stuur mij eens een foto aub alsook het merk van de verf en de verfcode ,mijn vl is bij de spuiter en ze vinden de kleur niet terug,heb zelf ook geen verfstaal meer op de vespa zitten,zij spuiten met glasurit ,maar zou ze graag hebben in een goede kwaliteit vb spies hecker

alvast bedankt ,goede raad is altijd welkom

Vraag van mij hierbij: is Glasurit dan niet van goede kwaliteit? is toch een bekend merk?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...