Ga naar inhoud
Vespaforum.be

16 september : MTO oostende veteranentreffen


Stephan

Aanbevolen berichten

Veteranentreffen

Zon 16-sep-2007

Op zondag 16 september organiseert de werkgroep Veteranen M.T.O. het jaarlijks Oostends treffen voor oude motorfietsen.

Het Oostendse Veteranentreffen voor oude, historische gemotoriseerde twee- en driewielers blijft groeien. Het treffen is op nationaal vlak het grootste in zijn soort. “Oostende” is voor verschillende buitenlandse deelnemers een identiteitsbegrip geworden.

De jaarlijkse samenkomst op de Veteranendag is voor de kenner een leermiddel van oude techniek en voor de belangstellende buitenstaander een aanleiding tot kijkgenot Het is geen tentoonstelling van allemaal identieke machines, maar een tentoonstelling die een gedifferentieerd aanbod biedt en vele mensen zal aanspreken.

Iedereen die over een staken twee of driewieler met motoraandrijving beschikt is welkom, op voorwaarde dat u in orde bent met de verkeersvoorschriften. Er wordt afgeteld vanaf 1967 en ouder.

zeker afkomen e mooie rit ook een 150-170 km.

meer info volgt nog

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hé Bart,

Het is niet de gewoonte aan de kust dat mannen elkaar zoenen.

In A'pen toch ook niet, of is daar verandering in gekomen?

René en niet Renée

@vespabond en schelmke

DIT IS GEEN SLUIMEREND BLOEIENDE LIEFDESAFFAIRE !!!!

maar voor de rest gaat alles goed met ons...

Maar als ge 't een aan 't ander linkt...

Van't weekend waren het in A'pen ook Eurogames, ofte Holebi-games, en volgens wat ik in het verslag op TV zag weet René meer.

Bart woont in Schoten, dat is toch niet zo ver uit de buurt hé?

Walter

Link naar reactie

beste renereetje...zullen we samen die gewoonte doorbreken dan ???...anders ben ik met een zeemanskus ook best tevreden...die is volgens ons allerfokske best te smaken !!!

AAN U DE EER...

@bioletje...gelukkig was ik aanwezig op de gentse rit een zaterdag...anders was ik stevig gevogeld !!!

Link naar reactie

oei motti moest dat zo zijn heb ik geen keuze daar ik me daar al voor had ingeschreven...je bedoeld daar in damme (brugge ) hé...

zou ik dan alsnog de zeemanskus missen !!!

merci voor t'maileke

Link naar reactie
  • 2 weken later...

M.T.O. 31e INT. VETERANENTREFFEN Oostende - Wapenplein Zondag,16 september 2007 Het bestuur van M.T.O. Werkgroep Veteranen nodigt U van harte uit tot zijn 31e Internationaal Veteranentreffen. Dit jaarlijks evenement met zijn 300 deelnemers is uitgegroeid tot één van de grootste Belgische bijeenkomsten voor oude motoren tem bouwjaar 1970. Op zaterdagavond is er een gezellig samenzijn in de kantine Vismijn te Oostende. Op zondag wordt een traject afgelegd van ± 120 km langs rustige landelijke wegen, met middagstop in ARDOOIE . In de namiddag rijden we naar Poperinge waar wij ontvangen worden door het Gemeentebestuur. Vervolgens zetten wij onze rit verder naar Oudenburg, waar wij voor de 16e maal uitgenodigd worden door Burgemeester en Schepenen. Programma : zondag,16 september 2007 09.00 u. : start van de inschrijvingen 11.00 u : individueel vertrek 12.30 u : 1e stop : middagmaal ARDOOIE 14.00 u : individueel vertrek 16.30 u : 3e stop ontvangst OUDENBURG 17.45 u : gezamenlijk vetrek onder politiebegeleiding naar cantine Vismijn voor de prijsuitreiking.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...