Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vraagje over vespa onderdelen in Ophasselt


bolderik

Aanbevolen berichten

Het is ondertussen al zo'n vijftien jaren geleden denk ik.

Ik zocht toen onderdelen voor mijn vnb. Het motorblokje moest worden gereviseerd.

Telefonisch contact met vespa belgie leverde een tip op van iemand die een gigantische hoeveelheid oude onderdelen (new old stock) van vespa had liggen.

Ik ben naar die man toegegaan in (ik denk) Ophasselt, hij had inderdaad ontzettend veel spul liggen. Dozen vol zuigers, segmenten, pakkingen, keerringen enz. Ook oude chassis. Alles lag achter in de tuin opgeslagen in oude schuurtjes of zelfs onder een zeil. Ik heb daar toen veel interessant spul gekocht.

Het is natuurlijk allemaal erg lang geleden, maar kent iemand op dit forum misschien deze man ? Weet iemand misschien of deze man nog actief is in het vespaonderdelencircuit ? Misschien telefoonummer ?

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

Deze man noemt Andre en heeft nog veel liggen. Als je zegt dat het 15 jaar geleden is, zal je zien dat er nog wat bijgekomen is. Hij woont inderdaad in Geraardsbergen (Ophasselt), Vrijheid. Zijn familienaam en het huisnummer weet ik momenteel niet doch normaal gezien zal ik dit morgen wel weten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...