Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Schoonste 4-takt (LX/GT/GTS)


tigrotto

Aanbevolen berichten

Gasten en gastinnen,

Ik ben helemaal vóór vooruitgang en ben zelf een halve moderne gadget- en technologie addict. Maar, tezelfdertijd ben ik ook vóór het bewaren van oude gebruiken, tradities en het way-back-when gevoel. En dat kan perfect samengaan!

Dat de LX, GTS rijders van vandaag bezig zijn met het creëren van de toekomstige retrostijl is perfect in orde en ieders persoonlijke keuze. Maar, er is ook niks mis mee om het gevoel van de "oude" 2-takt handgeschakelde retrostijl van nu, te koesteren en te willen bewaren. Je mag nooit je afkomst loochenen!!!

Het is die continuïteit door de jaren heen die ons vandaag het genot geeft van de minder ingewikkelde tijden en sfeer van vroeger en ons elke dag, ook in de toekomst, doet beseffen hoe onbelangrijk we eigenlijk zijn in het grotere geheel.

En, ik spreek uit ervaring, nieuw, is in veel gevallen wel maar niet altijd, beter!

Gelukkig zijn we allemaal verschillend en blijft ook voor de komende jaren alvast deze verscheidenheid bewaard. Ere aan zij die modern gaan, en ere aan zij die de nostalgie koesteren en bewaren. The roads are wide enough for the both of us!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik vind als px-rijder de LX van Kristof het mooist en die heeft zeker ook de mooiste sound :)

Misschien moet Piaggio binnen een aantal jaren met de PX maar eens doen wat BMW met de Mini heeft gedaan (en Fiat met de 500)...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...