Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zondag 27 mei te Averbode: Oude scooters en dwergauto's


tourist

Aanbevolen berichten

Zondag 27 mei komen 2 klubs (Osdal- Oude scooter en dwergautoclub en Vriendenkring dwergauto's) om 12 uur samen aan "De Vijvers" Abdijstraat 5 te Averbode.

Omstreeks 13u30 vertrek voor een korte rondrit van ongeveer 30 km.

Dit is geen "treffen" maar een rustige informele bijeemkomst van liefhebbers van oude scooters en dwergauto's. Genoemde voertuigen tot bouwjaar 1980 en minder dan 800 cc zijn welkom.

Gratis evenement.

info: osdaljul@hotmail.com

Link naar reactie

Awel Schelmpke,

Ik heb gene Messerschmitt gezien, startte ie ni of zo?

Overigens was er niet veel te zien, een stuk of tien dwergauto's (een Trabant en een verloren kever meegeteld), een Lambretta Li 125 en een Heinkel tourist. Dat was alles.

Link naar reactie

hééééél erg bedankt voor de foto's...zo was ik er toch een beetje bij...

ik dacht dat er bij de microcars een messerschmitt aanwezig ging zijn wat niet écht geval was...

in de voormiddag had moest ik naar m'n zusjes dressuurwedstrijd gaan zien in schilde en daarna nog een vergadering van drie tot vijf uur...

om zes uur was het dé avond van de lambertusvrienden dus de dag was al behoorlijk gevuld om tussendoor even naar averbode te rijden voor die enkele heinkel dan ????

nog eens een dikke merci

Link naar reactie

Zeer mooie fotos trouwens , als medeorganisator van deze bijeenkomst zou ik willen zeggen, beste fotograaf breng volgende keer (volgend jaar, zelfde tijd) naast je fototoestel ook je scooter of dwergauto mee.

Jullie hebben veel kommentaar over weinig deelnemers, doe er zelf ook eens wat aan en rijd mee.

Nog iets, wist je dat er buiten Messerschmitt en Vespa er nog andere merken bestaan, kijk verder dan je neus lang is en wees niet te fanatiek.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...