Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rode inschrijvingsformulier


Aanbevolen berichten

Neen, neen, ik heb geen Vespa gekocht zonder papieren, geen paniek folks! Probleem is mijn geheugen vol gaten. Ik heb dus de rode papier van vorige eigenaar binnengebracht bij DIV en ze gingen dan nieuwe sturen...maar!! Kben bezig geweest met verhuis ondertussen en was de kwestie volledig vergeten. Nu zie ik in mijn documentenmap geen rode papier tussenzitten, maar vind wel ne 'Validatieattest van een gelijkvormigheidsattest of buitenlands inschrijvingsbewijs'. Miljaar, heb ik dit altijd al gehad of is het opgestuurd geweest door DIV ter vervanging van da roze papier??!! No idea!! Miljaar!!

Dus...een vraagje...is die 'Validatieattest van een gelijkvormigheidsattest of buitenlands inschrijvingsbewijs' een vervangende papier voor de rode papier of ben ik het gewoon kwijt?! Verlos me van dit leed, anders ga ik maar blijven zoeken en mijn kop zitten breken!

Btw, in geval dak het kwijt ben(rode papier), kan ik het terug aanvragen? Met andere papieren ben ik volledig in orde. (verzekering, factuur, da formulier met lange naam...)

Alvast bedankt, greetos!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...