Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Is het mogelijk om een nieuwe vespa PX150 te bestellen?


eqb066

Aanbevolen berichten

Hallo...ik ben nieuw hier.

Twee jaar geleden heb ik mijn vespa PX200(arco baleno) verkocht en nadien natuurlijk dik beklaagd!

Vorig jaar trachte ik een nieuwe PX150 te bestellen,maar een erkende dealer zei me dat de produktie terug gestopt was en het dus niet meer mogelijk was om een vespa PX150 te bestellen.

Raar dat ik op dit forum las dat er een koppel twijfelde tss. een nieuwe PX125 of de 150?

Zou het terug mog. zijn om te bestellen?

H E L P

Kurt

Bredene

Link naar reactie

Ik heb inderdaad vorige week een nieuwe PX 150 besteld... Normaalgezien heb ik hem volgend weekend. Een 150 is sneller leverbaar dan een 125.

Ik bestelde de mijne bij het Kiels Rijwiel center op de Boomsesteenweg te Wilrijk. Maar in principe kan elke Piaggio dealer er nog bestellen hoor. Gewoon elders gaan, zou ik zeggen...

Link naar reactie

Ik hoop dat het je lukt om er nog een te bemachtigen, in Nederland is de PX motorversie een tijd niet meer te bestellen geweest. Tig jaren geleden wilde ik een PX125 kopen, maar deze waren niet te leveren. Typisch nederlands, zuinigjes met het assortiment. Nu rijd ik met een nieuwe PX150. Ik ben blij dat ie van mij is. Binnenkort nooit geen nieuwe PX meer van de band, toch wel een raar gevoel.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...