Ga naar inhoud
Vespaforum.be

krassen in vespa


ampersand

Aanbevolen berichten

dedju!!! ik wordt blijkbaar door pech achtervolgd! na een moedwillige snee in mijn zadel is gisteren mijn vespa aan de stadswaag tijdens ockxfest 2 keer "omvergeleund" terwijl hij geparkeerd stond in een zijstraatje aan de paardenmarkt. Gevolg aan beide kanten serieuze "schaafwonden". Echt frustrerend! Heeft er misschien iemand iets gezien? Heb daar gisteren nog een grijze vespa zien staan van een lid van VCA met verenzadel en banner erop bevestigd. Vond het al vreemd dat iedereen die er in de buurt stond plotseling verdween toen ik met mijn vespa vertrok... GODVERDOEME!!

Is er misschien een mogelijkheid om die krassen weg te krijgen? Ze zitten gelukkig niet al te diep in de lak.

Link naar reactie

Je kan proberen om ze met polish er uit te krijgen, of toch minstens wat minder te laten opvallen ... er bestaat speciale polish om oneffenheden uit lak te halen (restore polish).

Ik gebruik zelf Plastico (ooit wat bussen geërfd van bompa, is nu weer te vinden in Auto 5).

Echte krassen krijg je er natuurlijk niet uit, maar het maakt het iets minder opvallend.

Link naar reactie

toen ik mijn px liet verzekeren via fortis was enkel BA mogelijk zelfs geen diefstal...

tja idd zonder francise want krassen laten wegwerken zal misschien maar evenveel kosten als de francise die je moet laten vallen, had ik niet aan gedacht

is idd klote en stom dat ge een scooter niet omnium kunt verzekeren...

Een omniumverzekering zonder franchise bedoel je dan ?

Link naar reactie

allemaal weer bedankt voor de tips en de bemoedigende woorden!

@tigrotto

bedankt voor de uitnodiging an, maar zal er niet geraken heb helaas teveel werk voor de boeg en heb een dagske werke in mijn atelier gepland met mijn kompaan "letterlegger"

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...