Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eerste 160km met de px een enorm genot!


looneycooney

Aanbevolen berichten

Hey Iedereen !

Tijdje terug ben ik komen vertellen dat ik een vespa'tje besteld had ...een zwarte PX125

Sinds gisteren heeft hem zijn eerste km's gedaan ! Ik ben dolcontent met het beestje en vooral nu met dit weer is het dubbel genieten !

In het begin was alles nog wat wennen , maar vandaag de 2de dag en ben er al aardig mee weg . Momenteel heeft hem reeds 160km *smile*

Foto's volgen nog wel...

Mvg

Link naar reactie

hehehe

Ik amuseer me echt met de vespa , zeker geen slechte keuze geweest .

De px op zich vond ik persoonlijk gewoon de mooiste en qua techniek en dergerlijke neem ik het er graag bij.Het heeft zelfs zijn charmes vind ik. Maar het geluid , het schakelen etc ...net wat ik wou!

Ik en de px worden wellicht dikke vriendjes , hehe

Mvg

Link naar reactie
Bolderik, nie zwaaaanze he. We weten dat ge nogal vol zijt van uzelf, maar dees is erover !

Dear Sir John Luke,

Een bolderik is geen stekelige stalen bal aan een ketting om iemand de hersens mee in te slaan, maar slechts een lief klein bloempje ! Ik ben een en al nederigheid.

Wat hou ik van dit forum en alles wat ik hierop tegen kom. Hiervoor doe ik het.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie
but I've been in your family for ages ... so has sifilys ... shut up Bolderik ! ;-))

Zelf een leuke tekst verzinnen is pas een uitdaging.

Mooi he zo'n Bolderik.

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

PXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPXPX

Kies hieruit jou scooter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...