Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Slecht nieuws, goed nieuws.


Koala2

Aanbevolen berichten

Het slechte : Vrijdag 13e. Voor 't eerst in mijn leven is zo'n vrijdag de 13e een slechte dag gebleken: via tf : Sorry meneer maar uwe Vespa heeft terug hetzelfde: krukas verdraaid: dit is niet normaal meer maar een constructiefout in uw motor ... helaas is ie te oud om bij Piaggio nog over garantie te kunnen praten. U heeft twee mogelijkheden: we zetten hem opzij tot er een ET4 geaccidenteerd binnenkomt en we steken die motor onder de uwe, of u koopt een andere ... Ik was er werkelijk het hart van in.

Het goeie : omdat we u de vorige reparatie al hadden moeten afraden zijn we bereid uw Vespa over te nemen aan catalogusquotatie als u een andere neemt.

Het beste : Dragon Red is wél een mooie kleur voor een GTS250ie met ABS.

Vandaag gekocht en afgehaald, net 33 Km getoerd. Zaaalig!

Efkes profiel aanpassen zie.

Link naar reactie

Idd, puur verslavend. Hoewel volgens het boekje het beestje moet gerodeerd worden en ik er dus het maximum nog niet mag uithalen is de acceleratie "renversant" zoals de Fransen zeggen.

Het remsysteem werkt en (voor de toekomstige kandidaat-kopers) het ABS systeem heeft nog een bijkomend snufje : met de linker hevel rem je op beide wielen tegelijkertijd. De ABS zit enkel op het voorwiel. Bij harde noodrem gaat het achterste wiel dus toch nog blokkeren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...